شنبه 24 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار جزایری: در حال بررسی مجازات عاملین پشت صحنه و مزدوران میدانی ترور هستیم، ایرنا

معاون ستاد كل نیروهای مسلح در پی اقدام تروریستی اخیرمزدوران استكبار جهانی دربه شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای كشورمان تاكید كرد:دشمنان انقلاب و پیشرفت ملت ایران هیچ شكی به خود راه ندهند كه به موقع پاسخ و تنبیه مناسب به آمریكا، رژیم صهیونیستی و دیگر شركای جنایتكارشان داده خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل ازروابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار 'سید مسعود جزایری' افزود: ارتكاب جنایت كثیف تروریستی و حذف فیزیكی دانشمندان را تهدیدی برای كشور می‌دانیم و درچارچوب راهبرد تهدید برابر تهدید در حال بررسی مجازات عاملین پشت صحنه و مزدوران میدانی ترورشهید احمدی روشن هستیم.

وی با تاكید براینكه پاسخ ایران، پاسخی آزاردهنده برای حامیان تروریسم دولتی است، اظهار داشت: در این راستا چگونگی فعال‌سازی ظرفیت‌های ناشی ازعمق استراتژیك انقلاب اسلامی از جمله موضوعاتی است كه روی میز قرار داده‌ایم و دشمنان ملت ایران بویژه آمریكا، انگلیس و رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی كشورسناریوی ترور و وحشت را همانند سایرسناریوهای كینه‌ورزی نظام سلطه علیه ملت ایران، تلاشی از پیش شكست خورده قلمداد و تصریح كرد:‌ با كشتن دانشمندان كشور راه پیشرفت و دستیابی به فناوری‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز از جمله فناوری‌های صلح‌آمیزهسته‌ای مسدود نخواهد شد بلكه قطار پیشرفت‌های علمی ملت ما با همت جوانان غیور و غیرتمند با شتاب بیشتری به حركت خود ادامه خواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار جزایری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از جمله مقصران پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای ایران معرفی كرد و گفت:انتشار فهرست دانشمندان و مدیران هسته‌ای ایران از سوی آژانس این امكان را برای شبكه‌های جاسوسی و تروریست پرور نظام سلطه بویژه جوخه‌های جنایتكار ترور و كشتار رژیم صهیونیستی فراهم آورد تا دانشمندان ایرانی را شناسایی و مورد هدف جنایات خود قرار دهند و آژانس بین‌المللی اتمی نیز از این بابت باید پاسخگو باشد.

وی، با تاكید براینكه علم و دانش، ترور نشدنی است و دشمنان با ارتكاب اینگونه جنایات قادر به جلوگیری ازتثبیت موقعیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت ممتاز و برترمنطقه نخواهد بود، افزود:آمریكا و نهادهای بین‌المللی به اصطلاح مدعی بشر چرا برابراین جنایات پلید و كثیف سكوت اختیار كرده اند و به صراحت از محكومیت و نیز مجازات طراحان و عاملین ترور دانشمندان ایرانی سخن نمی‌گویند؟

رییس ستاد تبلیغات دفاعی كشورتاكید كرد: دشمنان انقلاب و پیشرفت ملت ایران هیچ شكی به خود راه ندهند كه به موقع پاسخ و تنبیه مناسب به آمریكا، رژیم صهیونیستی و دیگرشركای اینگونه جنایات داده خواهد شد.

سردار جزایری در پایان اظهار داشت:‌ تروریست‌ها و حامیانشان افرادی زبون و جنایتكار هستند كه باید مجازات شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016