جمعه 30 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الهه راستگو: اصلاح‌طلبان در صحنه انتخابات مجلس نهم غایب نیستند، مهر

الهه راستگو داوطلب نمایندگی در انتخابات مجلس نهم که با گرایش اصلاح‌طلبی وارد صحنه رقابت‌های انتخاباتی شده است، گفت: از شورای نگهبان می‌خواهم که در تعیین صلاحیت‌ها با وسعت‌نظر بیشتری امکان حضور افراد را فراهم کند.

الهه راستگو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب در پاسخ به اینکه آیا با تابلوی اصلاح‌طلبی وارد رقابت‌های انتخابات مجلس نهم می‌شوید، گفت: اصلاح‌طلبی، قانون‌گرایی و عمل به قانون است. با این دیدگاه وارد انتخابات شدم که معیار اصلاحات، قانون اساسی است و باید بر این اساس اصلاحات مورد نیاز را انجام دهیم.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار از تدوین برنامه‌هایش برای گروه‌های مختلف اجتماعی از جمله زنان، جوانان و کارگران خبر داد و افزود: اعتقاد دارم یکی از راهکارهای منطقی و معقول برای اصلاح امور، حضور در مجلس است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ثبت نام اصلاح‌طلبان برای داوطلبی نمایندگی مجلس نهم از تهران و دیگر حوزه‌های انتخابیه را فرصت دانست و گفت: این حضور اصلاح‌طلبان موجب اشتیاق طرفداران آنها شده که به افزایش مشارکت در انتخابات کمک می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016