یکشنبه 2 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت شهرام منوچهری، فعال مطبوعاتی و وب نگار منتقد دولت، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- در ادامه موج بازداشت روزنامه نگاران و وب نگاران در ايران، روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه، شهرام منوچهری، از فعالان مطبوعاتی، بازداشت و به محلی نامعلوم منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منابع خبری کميته گزارش داده اند که روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۹۰، چند تن از ماموران امنيتی با حضور در منزل اين فعال سابق دانشجويی و روزنامه نگار، ضمن تفتيش و بازرسی منزل، بخشی از کتب و اسناد و سی دی های وی را ضبط کرده و همراه با ايشان به محلی نامشخص انتقال دادند.

اين در حالی است که هنوز از دليل دستگيری، محل بازداشت، همچنين وضعيت و سرنوشت اين همکار مطبوعاتی برخی از روزنامه های توقيف شده منتسب به اصلاح طلبان، خبری منتشر نشده است.

لازم به توضيح است که شهرام منوچهری طی حوادث بعد از انتخابات نيز مورد ضرب و شتم و بازداشت واقع شده بود، که با قرار وثيقه آزاد گرديد.

طی روزهای اخير، مجددا موج فشار بر فعالان حقوق بشری، کنشگران مدنی و روزنامه نگاران افزايش يافته و جمع وسيعی از فعالان مطبوعاتی و وب نگاران منتقد، مورد ربايش، بازداشت، و صدور احکام سنگين قضايی حبس تا اعدام واقع شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016