سه شنبه 4 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفير دانمارک به وزارت خارجه احضار شد، مهر

در پی تصويب تحريم‌های اروپا عليه ايران سفير دانمارک در تهران به عنوان رئيس دوره‌ای اتحاديه اروپا به وزارت خارجه فراخوانده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تصويب تحريم‌های جديد شورای وزيران اتحاديه اروپايی عليه ايران در نشست سوم بهمن ۱۳۹۰، معاون اروپا و آمريکای وزارت امور خارجه، روز سه‌شنبه سفير دانمارک در تهران را به عنوان نماينده رياست دوره‌ای اتحاديه اروپا به وزارت خارجه فراخواند و مراتب اعتراض شديد ايران را به اين تصميم غيرمنطقی اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ديدار علی‌اصغر خاجی، معاون اروپا و آمريکای وزارت امور خارجه کشورمان، وضع چنين تحريم‌هايی را اقدامی نامعقول و فاقد توجيه منطقی دانست و اظهار داشت: نيروهايی در داخل اتحاديه اروپايی به تبعيت از سياست‌های آمريکا و با اتخاذ رويکردی خصمانه درصدد تنش‌آفرينی در روابط اروپا با جمهوری اسلامی ايران هستند.

معاون وزير امور خارجه کشورمان با تأکيد بر ماهيت صلح‌آميز برنامه هسته‌‌ای و همکاری‌های گسترده و کم‌سابقه جمهوری اسلامی ايران با آژانس بين‌المللی انرژی اتمی، پيشگامی ايران اسلامی در پيگيری اصول عدالت‌خواهی و تحکيم صلح و ثبات بين‌المللی را يادآوری کرد و افزود: ملت ايران بارها ثابت کرده که هرگز تحت فشار و اقدامات ظالمانه حاضر به دست کشيدن از حقوق مشروع و قانونی خود نيست و مسلماً در آينده نيز تسليم چنين روش‌هايی نخواهد شد.

خاجی همچنين تأکيد کرد که مسئوليت عواقب اين تصميمات نسنجيده و بحران‌آفرينی‌ها به عهده اتحاديه اروپايی خواهد بود.

سفير دانمارک در تهران نيز قول داد مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ايران نسبت به اين تصميم را به مقامات اتحاديه اروپايی منتقل کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016