سه شنبه 11 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير آموزش و پرورش: همه معلمان حق التدريسی کشور تعيين تکليف شدند، ايلنا

وزير آموزش و پرورش با حضور در صحن علنی مجلس به سوال نماينده اروميه پاسخ گفت.

ايلنا: وزير آموزش و پرورش با حضور در صحن علنی مجلس به سوال نماينده اروميه پاسخ گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا،حاجی بابايی در پاسخ به سوال قاضی‌پور گفت: در آموزش و پرورش افرادی که آموزش يار نهضتی يا حق التدريس هستند امروز وجود ندارند و يک نمونه در سراسر کشور باقی نمانده است بلکه با امضای طومار از عملکرد ما قدردانی می‌کنند.

وی افزود: در تمام شهرستان‌ها يک نفر آموزشيار بلاتکليف وجود ندارد. در آذربايجان غربی ۸ هزار نيرو به کار گرفته شده است که نشان از کار بزرگ وزارتخانه است، چرا که زمانی بحث آموزش و پرورش حق التدريسی‌ها بود، اما امروز معلمان به دنبال قران و تحول بنيادين و... هستند و صحبت‌های فعلی مخاطب ندارد و اگر امروز بخشنامه کنم به سراسر کشور که آمار مورد نظر را جمع آوری کنند مطمئن باشيد يک نفر به اين صورت در کشور وجود ندارد.

حاجی بابايی در مورد فعاليت‌های وزارتخانه متبوع خود در زمينه به کارگيری معلمان، گفت: امروز همه حق التدريس‌ها تعيين تکليف شده‌اند و معلمان شرکتی و نهضت سواد آموزی هم به همين منوال تعيين تکليف شدند.

وی تاکيد کرد: وقتی استان آذربايجان غربی دارای ۸ هزار نيروی جديد باشد آيا کلاسی خالی می‌ماند؟ در نظام جمهوری اسلامی ايران يک روستا با دو دانش آموز معلم دارد البته ممکن است استثناهايی وجود داشته باشد.

وزير آموزش و پرورش در پايان تصريح کرد: آنچه که من از دستم بر می‌آيد انجام می‌دهم، مگر اينکه ديگر کاری از دستم ساخته نباشد که به لطف خدا هر روز بخشی از اين مسائل حل می‌شود.

وی ياداور شد: اينکه ما معلم به جايی می‌دهيم برای رفع نياز جاهای ديگر اس،ت مثلا يک نفر می‌گويد که فلان معلم را برای رياست دانشگاه پيام نور به ما معرفی کنيد و من نمی‌توانم انجام دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016