چهارشنبه 12 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال شکل گيری جبهه جديد انتخاباتی اصولگرايان، ايرنا

پس از طرح نام قالب های حرکت تشکيلاتی اصولگرايان برای انتخابات مجلس نهم نظير جبهه متحد، پايداری، ايستادگی و ...، احتمال شکل گيری يک جبهه ديگر انتخاباتی در اين گروه از فعالان سياسی قوت گرفته است.

در اين زمينه يک عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شورای اسلامی از احتمال شکل گيری جبهه جديد انتخاباتی با حضور ۲۸ گروه و تشکل اصولگرا تحت عنوان 'جبهه بصيرت و بيداری' خبر داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از نمايندگان مردم تهران در مجلس در اين باره به خبرنگار 'خبرهای يک' ايرنا گفته است: در صورتی که با جبهه متحد اصولگرايان و جبهه پايداری به وحدت نرسيم از طريق جبهه بصيرت و بيداری به عنوان کانديدای آن در ليست انتخاباتی قرار خواهم گرفت.

نام اين نماينده مجلس تاکنون در ليست جبهه پايداری و جبهه متحد اصولگرايان قيد نشده است.

خبر رسيده که يک نماينده کنونی مجلس از استان های شمالی تاکيد کرده است که اگر جبهه متحد اصولگرايان و جبهه پايداری به توافق برسند در ليست آنها خواهد بود اما در غير اين صورت، به صورت مستقل در رقابت انتخابات ۱۲ اسفند حضور خواهد يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016