سه شنبه 25 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: حوادث اخير طراحی خود صهيونيست ها است، هشدار به اسرائيل درباره اقدامات نابخردانه، مهر


سخنگوی وزارت امور خارجه با رد ادعاهای رژيم صهيونيستی در خصوص دخالت ايران در حمله به ديپلماتهای آن رژيم در دهلی نو و تفليس تاکيد کرد: هشدار داد چنانچه رژيم صهيونيستی و حاميان آن با اينگونه اقدامات تروريستی و سناريو سازی بدنبال ماجراجويی و اجرای افکار خطرناکی هستند ، بايد بدانند که هرگونه اقدام نسنجيده و نابخردانه واکنشی پشيمان کننده در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامين مهمانپرست اعلام کرد: رژيم صهيونيستی منشا ترور و ارعاب در جهان بوده و ادامه حيات نامشروع خود را در گرو ترور و ماجراجويی های خطرناک می داند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با رد ادعاهای رژيم صهيونيستی در خصوص دخالت ايران در حمله به ديپلماتهای آن رژيم در دهلی نو و تفليس تاکيد کرد: از ديدگاه ما اصولا رژيم صهيونيستی و حاميانش متهم اصلی حوادث تروريستی بوده و انتساب حوادث اخير به جمهوری اسلامی ايران کاملا بی پايه و اساس می باشد و بنظر ميرسد حوادث مشکوک فوق توسط مسئولين رژيم صهيونيستی طراحی و با هدف مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی ايران به مرحله اجرا در آمده است.

وی هشدار داد چنانچه رژيم صهيونيستی و حاميان آن با اينگونه اقدامات تروريستی و سناريو سازی بدنبال ماجراجويی و اجرای افکار خطرناکی هستند ، بايد بدانند که هرگونه اقدام نسنجيده و نابخردانه واکنشی پشيمان کننده در پی خواهد داشت.

مهمانپرست با تاکيد بر اينکه جمهوری اسلامی ايران به عنوان بزرگترين قربانی تروريزم همواره اقدامات تروريستی را محکوم کرده است ، فتنه اخير رژيم صهيونيستی را تلاشی بی ثمر برای انحراف افکار عمومی از اقدامات تروريستی اين رژيم از جمله در سرزمين های اشغالی و ترور دانشمندان ايرانی توصيف کرد .

وی همچنين حمايت برخی کشورهای غربی از اقدامات رژيم صهيونيستی و خارج کردن نام گروههای تروريستی از فهرست گروههای تروريستی را محکوم نموده و اين امر را موجب ترويج و تقويت تروريزم در جهان خواند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016