چهارشنبه 26 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمهوری اسلامی دست داشتن در انفجارهای بانکوک را رد کرد، ايسنا

مهمان‌پرست با رد ادعاهای اسرائيل مبنی بر دست داشتن در انفجار بانکوک: تلاش برای تخريب روابط دوستانه ايران و تايلند اقدامی واهی است


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن رد ادعاهای رژيم صهيونيستی مبنی بر دست داشتن ايران در انفجار شهر بانکوک، تلاش آن رژيم برای تخريب روابط دوستانه و تاريخی بين ايران و تايلند را اقدامی واهی و بی ثمر دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) رامين مهمان‌پرست گفت: رژيم صهيونيستی و دولت آمريکا ماه گذشته نيز با اعلام هشدارهايی در برخی رسانه‌های وابسته به خود تلاش کردند وضعيت امنيتی تايلند را پرمخاطره نشان دهند که با درايت مقامات تايلندی و اعتراض شديد آنان مواجه شد و البته اين امر نشان‌گر برنامه‌ريزی و تلاش‌های سوء رژيم صهيونيستی در راستای سناريوی کنونی بوده است.

وی افزود: ادعاهای رژيم صهيونيستی در ارتباط با انفجار امروز بانکوک، در ادامه اتهامات واهی دولت آمريکا مبنی بر ترور سفير عربستان در واشنگتن بوده و هم‌زمانی ادعاهای بی اساس اين رژيم در مورد دست داشتن کشورمان در انفجارهای گرجستان و هند با حوادث امروز بانکوک، حاکی از توطئه اين رژيم با سناريوسازی و فضاسازی‌های مشکوک می‌باشد.

مهمان‌پرست در خاتمه ضمن محکوميت شديد هرگونه فعاليت تروريستی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ايران مسبب اينگونه اقدامات تروريستی را عاملين رژيم صهيونيستی با اهداف پنهان و جنايتکارانه دانسته و آمادگی کامل، همه جانبه و سريع خود را برای کمک و همکاری با دولت تايلند جهت روشن شدن ابعاد اين حوادث اعلام می‌دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016