دوشنبه 8 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرعامل و هيات مديره خانه سينما موفقيت فرهادی در اسکار را تبريک گفتند، ايلنا

در پيام تبريک خانه سينما آمده است :شادی توصيف ناپذير ما نه فقط از دريافت اين جايزه که از ادب هنرمندانه شما در تقديم آن به مردم دوست داشتنی ايران است که چنين هنرمندان بزرگی را در دامن فرهنگ و معرفت خويش پرورده است .


ايلنا:مدير عامل و هيت مديره خانه سينما با انتشار پيامی موفقيت اصغر فرهادی در اسکار۲۰۱۲ و کسب تنديس بهترين فيلم خارجی را به وی تبريک گفتند.

به گزارش خبرنگار ايلنا متن پيام تبريک مدير عامل و هيت مديره خانه سينما بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای اصغر فرهادی کارگردان ارزشمند سينمای ايران

دريافت جايزه اسکار بهترين فيلم خارجی از هشتاد و چهارمين دوره مراسم آکادمی را به شما، همکاران هنرمندتان، خانواده سينمای ايران و ملت بزرگ ايران تبريک می‌گوييم.

شادی توصيف ناپذير ما نه فقط از دريافت اين جايزه که از ادب هنرمندانه شما در تقديم آن به مردم دوست داشتنی وصلح دوست ايران است که چنين هنرمندان بزرگی را در دامن فرهنگ و معرفت خويش پرورده است. مشتاقانه در انتظار بازگشت شما به سرزمين عنی از فرهنگ کهنی هستيم گه دستمايه‌های اصلی آثارتان را از سرچشمه‌های آن بر می‌گيريد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016