دوشنبه 8 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جشن موفقيت اصغر فرهادی در مراسم اسکار، در ايران برگزار می‌شود، ايلنا

در حال هماهنگی و برنامه ريزی هستيم و به محض مشخص شدن زمان حضور اصغر فرهادی در ايران جزئيات و مکان اين جشن اعلام می‌شود اما تلاش می‌کنيم که حتما اين جشن تا پايان سال ۹۰ برگزار شود.


ايلنا: جشن موفقيت اصغر فرهادی و کسب تنديس بهترين فيلم خارجی در مراسم اسکار تا پايان سال در ايران برگزار می‌شود.

علی سرتيپی مديرعامل فيلمبرداران و پخش کننده فيلم جدايی نادر از سيمين در گفتگو با خبرنگار ايلنا با اعلام تبريک موفقيت اصغر فرهادی در مراسم اسکار ۲۰۱۲ و کسب تنديس بهترين فيلم خارجی گفت: اين موفقيت را به سينما دوستان و تمام مردم ايران تبريک می‌گوييم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: از صبح امروز پيام تبريکی در تلويزيون‌های شهری نصب شده بر روی سر در سينمای آزادی در حال پخش است. همچنين به دنبال آن هستيم تا مراسم جشن باشکوهی را به پاس اين افتخار برگزار کنيم.

سرتيپی ادامه داد: در حال هماهنگی و برنامه ريزی هستيم و به محض مشخص شدن زمان حضور اصغر فرهادی در ايران جزئيات و مکان اين جشن اعلام می‌شود اما تلاش می‌کنيم که حتما اين جشن تا پايان سال ۹۰ برگزار شود.

اصغر فرهادی در هشتادو چهارمين دوره مراسم اسکار تنديس بهترين فيلم خارجی را برای کارگردانی فيلم جدايی نادر از سيمين کسب کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016