دوشنبه 8 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام شمقدری: موفقيت فيلم فرهادی آغاز فروپاشی استيلای لابی صهيونيستی بر جامعه و همه نهادهای آمريکايی است، ايلنا

موفقيت فرهادی در اخذ اسکار ذائقه جامعه سينمای ايران است که در جشنواره سی ام فجر شيرين شده بود و اين جايزه گواهی ديگر بر آغاز فصل جديدی در سينمای ايران است که در قالب سازمان سينمايی به افق های بلندتری می انديشد.

ايلنا: جواد شمقدری رئيس سازمان سينمايی موفقيت اصغر فرهادی در مراسم اسکار ۲۰۱۲ را به وی تبريگ گفت: موفقيت فرهادی دراسکار‏، گواهی بر آغاز فصل جديدی با سازمان سينمايی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا متن پيام تبريک رئيس سازمان سينمايی بدين شرح است: با موفقيت فيلم جدايی نادر از سيمين در اخذ اسکار ذائقه جامعه سينمای ايران که در جشنواره سی‌ام فجر شيرين شده بود کامل شد. اين جايزه گواهی ديگر بر آغاز فصل جديد سينمای ايران است که در قالب سازمان سينمايی به افق‌های بلندتری می‌انديشد.

قضاوت آمريکايی در مقابل فرهنگ ايرانی سر تعظيم فرود آورد و رای دهندگان آکادمی اسکار در مقابل لابی صهيونيستی که بر طبل جنگ می‌کوبد واکنش متفاوتی نشان دادند و اين ترک آغاز فروپاشی استيلای لابی صهيونيستی بر جامعه و همه نهادهای آمريکايی است.

امروز غرب تشنه چشيدن معنويت و طعم اخلاق و تجربه محبت، عاطفه و رفتار انسانی است. زخم‌های شيطانی نياز به مرهم الهی دارد و سينمای ايران در پرتو فرهنگ اسلامی پاسخگوی اين نياز است.

موفقيت فرهادی در دريافت جايزه اسکار حلقه‌ای از موفقيت‌های ملت بزرگ ايران است که آن را به وی و گروه همکارش و سينمای ايران و همه سينما دوستان ايرانی تبريک می‌گويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016