شنبه 20 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زارعی:استفاده برخی اروپایی‌ها از سفارتشان در تهران برای اقدامات تروریستی، فارس

خبرگزاری فارس: سعدالله زارعی گفت: کارکرد اصلی برخی سفارتخانه‌های اروپایی در تهران، پشتیبانی جدی از مخالفان نظام و اقدامات تروریستی است که در ماه‌های گذشته منجر به شهادت تعدادی دانشمندان کشور شده است.

سعدالله زارعی کارشناس امور بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به بازگشت سفرای غربی به تهران، گفت: ایران می‌بایست شرایطی را برای بازگشت سفیران غربی تعیین می‌کرد تا اینطور نباشد که آن‌ها به طور دلخواه ایران را ترک و سپس به کشور بازگردند.

وی افزود: بازگشت سفرای غربی به معنای این است که اروپا قادر به قطع ارتباط با ایران نیست و بر استفاده حداکثری از ظرفیت سفارتخانه‌های خود در تهران که کمک به مخالفان نظام است تاکید دارد.

زارعی همچنین گفت: ایران باید برای سفرای تعیین شرط کند که دیگر به پشتیبانی از انگلیس به طور دسته‌جمعی در اعتراض به اقدامی که از سوی گروهی از دانشجویان و نه از سوی حکومت انجام شده ایران را ترک نکنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این کارشناس امور بین‌الملل تصریح کرد: دانشجویان ایرانی در اعتراض به رفتارهای انگلیس سفارت این کشور را به طور موقت اشغال کردند اما اینکه سفارتخانه کشورهای اروپایی در اعتراض به اقدام دانشجویان به طور دست‌جمعی تهران را ترک کنند نباید برای وزارت خارجه ایران قابل پذیرش باشد وزارت خارجه نباید اجازه رویه شدن اقدام اخیر سفرای غربی را بدهد.

وی در ادامه گفت: اروپا از ظرفیت سفارت خانه خود در تهران حداکثر استفاده می‌کند به طوری که می‌توان گفت کارکرد اصلی این سفارتخانه‌ها در تهران، پشتیبانی جدی از مخالفان نظام و اقدامات تروریستی است که در ماه‌های گذشته منجر به شهادت تعدادی دانشمندان کشور شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016