سه شنبه 22 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صادرات نفت ايران به يونان متوقف شد

خبرگزاری فارس: وزير نفت با اشاره به عدم فروش نفت به چند کشور اروپايی گفت: هم‌اکنون نفت ايران به کشور يونان نيز صادر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس رستم قاسمی صبح امروز در حاشيه افتتاح واحد بوتن وان مجتمع پتروشيمی جم در جمع خبرنگاران گفت:‌ اين واحدی که امروز در پتروشيمی جم افتتاح شد،موجب اشتغال‌زايی برای منطقه عسلويه و به طور کلی برای مردم کشور می‌شود و به طور کلی صنعت پتروشيمی دراين زمينه پيش قدم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير نفت ادامه داد:‌ پتروشيمی صنعت بسيار مهمی است که در ايران به لحاظ ازدياد خوراک می‌تواند بيش از اين توسعه پيداکند.

وی ادامه داد: يکی از محورهای مهم که در دستور کار دولت است، توسعه اين صنعت در بخش‌های مختلف پايين‌دستی و ميان‌دستی است که حرکت‌های خوبی نيز در سال جاری و سال گذشته داشته است.

قاسمی بااشاره به اينکه قصد داريم توسعه صنعت پتروشيمی را تنها توسط بخش خصوصی انجام دهيم اظهار داشت:‌ به زودی همه مجموعه پتروشيمی را به بخش خصوصی واگذار می‌کنيم و از اين طريق توسعه اين صنعت را در صنايع پايين دستی و ميان دستی اجرايی خواهيم کرد.

وی با اشاره به اينکه تحريم‌های اروپا عليه نفت ايران سالهای زيادی است که اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه اين تحريم‌ها بر صنعت نفت ايران کمترين اثر را داشته و نتوانسته جلوی پيشرفت و اقتدار صنعت نفت را بگيرد.

قاسمی در پايان با اشاره به عدم فروش نفت به چند کشور اروپايی گفت: هم‌اکنون نفت ايران به کشور يونان نيز صادر نمی‌شود.

خبرگزاری فارس ۷ اسفند سال گذشته خبر داده بود، نفتکش‌هايی که برای انتقال يک محموله ۵۰۰ هزار بشکه‌ای نفت ايران برای يکی از پالايشگاه‌های اروپايی در يونان به سمت محل بارگيری حرکت کرده بودند با خودداری ايران از تحويل اين محموله به مبداء خود بازگشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016