سه شنبه 22 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهر: صادرات نفت ايران به اسپانيا قطع شد، ايتاليا و آلمان در دستور بررسی

منابع مطلع از قطع صادرات ۲۰۰ هزار بشکه ای نفت ايران به اسپانيا خبر می دهند و همچنين احتمال قطع صادرات نفت به برخی از پالايشگاه های ايتاليايی نيز قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، منابع مطلع از قطع صادرات نفت ايران به اسپانيا خبر می دهند، در عين حال قطع صادرات نفت به پالايشگاه های کشور ايتاليا نيز در دستور کار وزارت نفت قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر پايه اين گزارش، طبق جديدترين تصميم وزارت نفت و در تداوم قطع صادرات نفت به برخی از کشورهای اروپايی، فروش نفت ايران به اسپانيا هم متوقف شد.

در همين حال خبر می رسد که قطع صادرات نفت ايران به کشور ايتاليا نيز در دستور کار بررسی وزارت نفت قرار گرفته است.

پيگيری های خبرنگار مهر نشان می دهد که در روزهای اخير مکاتباتی از سوی شرکت ملی نفت ايران با برخی از پالايشگاه های نفت ايتاليا مبنی بر امضای قراردادهای بلندمدت فروش نفت صورت گرفته است.

همچنين مطرح شده است که در صورتی که پالايشگاه های نفت ايتاليا حاضر به امضای قراردادهای بلندمدت نباشند، فروش طلای سياه به اين کشور اروپايی نيز قطع خواهد شد.

رويترز نيز در روز جاری با انتشار گزارشی از کاهش صادرات نفت ايران به اسپانيا از ابتدای سال جاری خبر داده بود.

همچنين العالم نيز با انتشار خبری عنوان کرد، ايران صادرات نفت به اسپانيا را قطع کرده و اکنون در حال بررسی قطع صادرات نفت به ايتاليا و آلمان است.

وزير نفت امروز با اشاره به توقف صادرات نفت ايران به ۲ پالايشگاه يونانی، از توقف فروش نفت خام ايران به چند پالايشگاه ديگر اروپايی تا چند روز آينده خبر داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016