چهارشنبه 23 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران صادرات نفت به آلمان را هم متوقف کرد

پس از توقف فروش نفت ايران به چهار کشور اروپايی، از امروز صادرات نفت ايران به پالايشگاه های آلمانی هم متوقف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، پس از توقف فروش نفت ايران به کشورهای انگلستان، فرانسه، يونان و اسپانيا، از امروز ۲۳ فروردين ماه فروش طلای سياه به پالايشگاه‌های آلمانی هم متوقف شد.

شبکه پرس تی وی امروز چهارشنبه توقف فروش نفت به پالايشگاه‌های آلمانی را اعلام کرده است، در همين حال منابع مطلع از در دستور کار قرار گرفتن بررسی قطع صادرات نفت به ايتاليا نيز خبر می‌دهند.

سيدمحسن قمصری مدير امور بين الملل شرکت ملی نفت ايران پيشتر در گفتگو با مهر با بيان اينکه آلمان هيچگاه بازار هدف صادرات نفت ايران نبوده است، گفته بود: بر اين اساس قراردادهای بلند مدتی برای صادرات نفت به پالايشگرهای آلمانی امضا نشده است.

وی همچنين درباره افزايش صادرات نفت عراق به آلمان و برخی از کشورهای اروپايی تاکيد کرده بود: نگرانی برای افزايش صادرات نفت عراق به پالايشگرهای اروپايی وجود ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016