پنجشنبه 24 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس: مصاديق منجر به ممنوعيت از تحصيل بايد اعلام شود

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس: مصاديق منجر به ممنوعيت از تحصيل کسانی که در فتنه سال ۸۸ فعال بوده‌اند بايد اعلام شود.


ايلنا: عضوکميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: مصاديق منجر به ممنوعيت از تحصيل کسانی که در فتنه سال ۸۸ فعال بوده‌اند بايد اعلام شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


'نورالله حيدری دستنايی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا در مورد اظهارات اخير وزير علوم مبنی بر ممنوعيت تحصيلی کسانی که در فتنه سال ۸۸ فعال بوده و بعد از اتمام حجت رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تيرماه‌‌ همان سال همچنان به فتنه‌گری ادامه دادند، گفت: کسانی که وارد دانشگاه می‌شوند نبايد سوء پيشينه و پرونده‌های متعددی داشته باشند، تا مشکلی پيش نيايد در اين صورت با اعمال اين اندازه محدوديت ايرادی بر اظهارات وزير علوم وارد نيست.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگيری از اينکه دايره محدوديت فرا‌تر از اين نرود و به نوعی انگی بر فردی که سابقه محکوميتی ندارد زده نشود وزير علوم بايد در اين زمينه توضيحات کاملتری را ارائه دهند.

حيدری دستنايی با تاکيد بر لزوم مشخص شدن ويژگی‌های کسانی که به دليل حضور در وقايع سال ۸۸ حق ورود به دانشگاه را ندارند، افزود: زيرا سابقه برخی از افرادی که درتجمعات فتنه سال ۸۸ شرکت کرده‌اند نشان می‌دهد که تحت تاثير احساسات و حال و هوای جوانی دست به اين اقدام زده‌اند. ازهمين رو رافت اسلامی شامل آن‌ها می‌شود.

اين عضوکميسيون آموزش و تحقيقات در مورد امکان اعمال سلايق روسای دانشگاه‌ها در ممنوعيت از تحصيل اين افراد گفت: اگر اجرای اين کار با اعمال سلايق از طرف روسای دانشگاه‌ها همراه شود کميسيون آموزش و تحقيقات وارد عمل می‌شود و اين مسئله را مورد بررسی قرار می دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016