یکشنبه 27 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بخشی از خانوارها از دريافت يارانه انصراف داده اند

خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) ـ تهران - سخنگوی ستاد هدفمند کردن يارانه ها گفت: بسياری از افرادی که از قشر مرفه جامعه به حساب می آيند از دريافت يارانه ها انصراف دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


'محمد رضا فرزين' معاون وزير اقتصاد و دارايی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ايرنا، در حاشيه جلسه علنی مجلس با بيان اين مطلب اظهار داشت: بخشی از خانوارها که از وضعيت مالی نسبتا خوبی برخوردار هستند از دريافت يارانه ها انصراف داده اند اما آمار دقيقی در اين خصوص ندارم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اين که مبلغ ۲۸ هزار تومان مابه التفاوت که دولت برای هر نفر به حساب سرپرست خانوارها واريز کرد چه زمانی قابل برداشت می باشد؟ خاطر نشان کرد: در حال حاضر با مجلس در اين راستا جلساتی داشته ايم به محض اين که يک سری توافقات صورت بگيرد با اعلام زمان مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن يارانه ها اين مبلغ قابل برداشت خواهد بود.

گفتنی است که دولت در فروردين سال جاری مبلغ ۲۸ هزار تومان به ازای هر نفر به حساب سرپرست خانوارها واريز کرد که تا کنون اين مبلغ از اين حساب ها برداشت نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016