چهارشنبه 30 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير بهداشت: اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها بر حوزه سلامت آثار منفی دارد

خبرگزاری مهر ـ وزير بهداشت گفت: همانطور که اجرای فاز اول هدفمندی يارانه‌ها بر حوزه بهداشت و سلامت بی تاثير نبوده است قطعا اجرای فاز دوم نيز تاثيرات نامطلوبی برای اين حوزه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضيه وحيد دستجردی در حاشيه جلسه روز گذشته با اعضای کميسيون بهداشت و درمان مجلس، درباره اينکه فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها چه تاثيری بر حوزه بهداشت و درمان خواهد داشت يادآور شد: همانطور که اجرای فاز اول هدفمندی يارانه‌ها بر حوزه بهداشت و سلامت تاثير گذار بوده است به طور يقين اجرای فاز دوم نيز تاثيرات نامطلوب زيادی برای اين حوزه به دنبال خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير بهداشت اظهار داشت: درصورتی اين تاثيرات منفی بر حوزه بهداشت و سلامت بی تاثير خواهد بود که مبالغی از درآمد حاصل از هدفمندی يارانه‌ها به حوزه بهداشت و درمان و تامين اجتماعی مردم اختصاص يابد.

وی همچنين با رد شايعاتی مبنی بر اينکه درمانگاه خبرنگاران مختص به خبرنگاران حوزه سلامت است تاکيد کرد: اين موضوع يک شانتاژ خبری است و صحت ندارد.

دستجردی افزود: درمانگاه تخصصی ايجاد شده مختص به خبرنگاران حوزه ای خاص نيست و به همه خبرنگاران کشورمان تعلق دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016