چهارشنبه 30 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار مجلس ايران به مقامات امارات

خبرگزاری فارس: ۲۲۵ نفر از نمايندگان مجلس با امضای بيانيه‌ای اعلام کردند که طرح ادعاهای واهی عليه جزاير سه‌گانه ايرانی از سوی امارات هيچگاه به حقانيت تاريخی و حقوق ملی ملت ايران خدشه وارد نمی‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ۲۲۵ نفر از نمايندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بيانيه‌ای نسبت به ادعای شورای ملی فدرال امارات متحده عربی واکنش نشان داده و اعلام کردند که سفر احمدی‌نژاد به شهرستان ابوموسی در ادامه سفر وی به ساير جزاير ايرانی خليج فارس و يک موضوع داخلی ايران بوده است.

متن کامل اين بيانيه که محمد دهقان عضو هيات رئيسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذيل است:

مجلس شورای اسلامی ايران ضمن بی اساس و مردود دانستن ادعاهای واهی مطرح شده از سوی مجلس ملی امارات متحده عربی اعلام می‌دارد سفر آقای احمدی‌نژاد به شهرستان ابوموسی در ادامه سفر ايشان به ساير جزاير ايرانی خليج فارس، يک موضوع داخلی ايران بوده و در چارچوب سفرهای معمول استانی صورت گرفته است و همه ادعاهای مطروحه در اين زمينه را مردود می‌داند.

مجلس شورای اسلامی ايران تاکيد می‌کند طرح ادعاهای واهی عليه جزاير سه‌گانه ايرانی از سوی امارات هيچ‌گاه به حقانيت تاريخی و حقوق ملی ملت ايران نسبت به اين جزاير به عنوان جزء لاينفک از خاک سرزمين جمهوری اسلامی ايران خدشه وارد نمی‌سازد.

ما نمايندگان مجلس تاکيد می‌کنيم جمهوری اسلامی ايران با اينکه تماميت ارضی و حاکميت خودش بر جزاير ابوموسی،‌ تنب کوچک و تنب بزرگ اساسا غيرقابل مذاکره می‌داند ولی همچون گذشته در قالب روابط دوستانه و حسن همجواری از مذاکرات مستقيم دوجانبه با دولت امارات متحده عربی به منظور راه‌های تقويت هرچه بيشتر مناسبات بين دو کشور و رفع سوء تفاهمات احتمالی استقبال می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016