پنجشنبه 31 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی زمينی ارتش: ديپلماسی برای "ابوموسی" جواب ندهد نظاميان اقتدار کشور را نشان می‌دهند

خبرگزاری مهر ـ فرمانده نيروی زمينی ارتش در واکنش به برخی اظهار نظر ها در خصوص جزيره ابوموسی گفت: به هيچ کشوری اجازه کوچکترين دست‌اندازی را نمی‌دهيم، اگر اينطور شود و اين شيطنت ها از طريق ديپلماسی حل نشود نيروهای نظامی آماده‌اند اقتدار نظام را به کشور متعرض نشان دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، امير احمدرضا پوردستان فرمانده نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران در حاشيه همايش روز ارتش که با حضور وابستگان نظامی کشورهای خارجی برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص برخی اظهارنظرها درباره جزاير سه‌گانه کشورمان گفت: حاکميت اين جزاير از قديم‌الايام متعلق به ايران بوده و جمهوری اسلامی نيز از اين حق خود قاطعانه و با قدرت دفاع می‌کند.

امير پوردستان در ادامه افزود: به هيچ کشوری اجازه کوچکترين دست‌اندازی را نمی‌دهيم، اگر اين شيطنت ها از طريق ديپلماسی حل نشود نيروهای نظامی آماده‌اند اقتدار نظام را به کشور متعرض نشان دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016