پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"کارگران صنعتی جهان": رضا شهابی را آزاد کنيد

۲۴ آوريل ۲۰۱۲
به مقامات جمهوری اسلامی ايران

ما، کارگران صنعتی جهان، آی دبيليو دبيليو، از سرشت ضد طبقه کارگر سيستم قضايی در ايران عميقا خشمگين هستيم. اشاره ما به حکم بسيار شديدی است که عليه رضا شهابی، کارگر اتوبوسرانی، عضو هيئت مديره و خزانه دار سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران که با توسل به اتهامات واهی از جمله "فعاليت تبليغی عليه نظام" و " تبانی به قصد اقدام عليه امنيت ملی" صادر شده است. اين يک تلاش آشکار و شرم آور در انکار حق آزادی تشکل و بيان در ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نمايندگی کردن کارگران و يا دفاع از حقوق آنان در مقابل رژيمهای سرمايه داری نئوليبرال و توتاليتر که بدنبال تضعيف آزاديهای کارگری از طريق ترس و ارعاب هستند، هرگز جرم نبوده و نخواهد بود.

ما تمامی احکام ظالمانه، تعقيب و دستگيری فعالين کارگری را محکوم ميکنيم و خواهان يک جامعه مشارکتی (تعاونی) به رهبری کارگران برای تمامی مردم ايران هستيم.

اندی اسميت
مسئول روابط همبستگی بين المللی
کارگران صنعتی جهان

ـــــــــــــــــــــــــــــــ
ترجمه و تکثير از اتحاد بين المللی درحمايت از کارگران در ايران
info@workers-iran.org
http://www.etehadbinalmelali.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016