شنبه 9 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سلطانيه: برگزاری دور جديد مذاکرات ايران با آژانس در ۲۴ و ۲۵ ارديبهشت

خبرگزاری پانا: نماينده دايم ايران در آژانس بين‌المللی انرژی اتمی از آغاز دور جديد مذاکرات هسته‌ای ايران و آژانس در ۲۴ و ۲۵ ارديبهشت‌ماه خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری پانا، "علی اصغر سلطانيه" از آغاز دور تازه‌ای از گفت و گوها بين تهران و آژانس بين المللی انرژی اتمی در وين در ۲۴ و ۲۵ ارديبهشت ماه خبر داد و اعلام کرد: طرفين مذاکره در دفتر هيات نمايندگی ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی در پايتخت اتريش با هم ديدار می کنند.

سلطانيه درباره موضوع مذاکرات آينده ايران و آژانس، گفت: در اين مذاکرات، در خصوص تعيين مداليته جديد برای حل و فصل سوالات، گفت و گو خواهد شد.

نماينده دايم ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی هدف اصلی اين دوره از مذاکرات را تعيين چهارچوب برای پاسخ دهی به سئوالات در خصوص برنامه های انرژی اتمی ايران اعلام کرد و افزود: تهران خواهان گسترش مذاکرات و همکاری با آژانس بوده و موضع ايران درخصوص گفت و گوها بسيار شفاف است و تصميم ايران در برگزاری مذاکرات در وين نشان می دهد که فعاليت های هسته ای ايران کاملا صلح آميز است و بار ديگر ثابت می کند که ايران خواهان همکاری با آژانس بوده و اتهامات وارده به ايران بی اساس است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016