دوشنبه 18 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سازمان هدفمند سازی يارانه ها: ۲۸هزار تومان يارانه مرحله دوم از حساب ها خارج نشده است


خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) ـ تهران- معاون امور يارانه های مستقيم سازمان هدفمندسازی يارانه ها گفت: ۲۸ هزار تومان مابه التفاوت اجرای مرحله اول و دوم از حساب ها خارج نشده است.

'سيد جلال الدين عارفيان' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا ، در پاسخ به اين پرسش که آيا ادعای برداشت ۲۸ هزار تومان ما به التفاوت يارانه مرحله اول و دوم از حساب ها صحت دارد يا خير ، پاسخ داد: در هيچ يک از مراحل واريز يارانه ها وجهی از حساب ها خارج نشده است.

وی ادامه داد: اين امر شامل ۲۸ هزار تومان مابه التفاوت مرحله اول و دوم نيز می شود و بر همين اساس اين رقم از هيچ حسابی خارج نشده ا ست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عارفيان با بيان آنکه ، سازمان هدفمند سازی يارانه ها با ۲۵ بانک عامل برای واريز يارانه ها همکاری دارد، گفت: هر چند برخی از بانک ها قابليت ارايه گزارش صورت حساب به افراد را دارند اما برخی ديگر از اين امکان برخوردار نيستند و به همين دليل ۲۸ هزار تومان در برخی حساب ها مشاهده نمی شود.

وی تاکيد کرد هر بانکی دارای مکانيزم خاصی است و سازمان هدفمند سازی يارانه ها در اين امر دخل و تصرفی ندارد.

به گفته وی، با اجرای فاز دوم هدفمندی يارانه ها برداشت ما به التفاوت مرحله اول و دوم برای سرپرستان خانوار امکان پذير می شود.

عارفيان ادامه داد: ۲۸ هزار تومان مابه التفاوت دو مرحله به طور تقريبی برای تمامی سرپرستان خانوار واريز شده است.

وی با بيان آنکه، سامانه سازمان هدفمند سازی يارانه ها از ۲۱ اسفند ماه سال گذشته برای پذيرش عدم انصراف و به مدت بيش از ۵۰ روز برای عموم مردم باز بوده است، گفت: بيشتر دريافت کنندگان پيامک طی اين مدت به سامانه مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: مدت زمان مراجعه مردم به سامانه برای رفاه حال مردم دو بار و تا ۱۴ ارديبهشت ماه تمديد شد.

معاون سازمان هدفمند سازی يارانه ها اظهار داشت: مراحل بررسی عدم انصراف دهندگان در کوتاه ترين زمان ممکن انجام می شود .

**مراجعه به بانک ها در صورت انصراف اشتباه از دريافت يارانه

وی گفت: افرادی که به اشتباه از دريافت يارانه نقدی انصراف داده اند برای رفع اين مشکل به شعبه بانک مربوطه مراجعه کنند.

اين مقام مسئول ، با بيان آنکه ، تعدادی از مراجعه کنندگان به سامانه سازمان هدفمند سازی يارانه ها به اشتباه به جای انتخاب گزينه عدم انصراف گزينه انصراف را انتخاب کرده اند، افزود: اين افراد می توانند با دردست داشتن کارت ملی به شعب بانکی که از آن يارانه خود را دريافت می کنند مراجعه و انصراف خود را اصلاح کنند.

وی ادامه داد: اکثر شعب بانکی به سرويس EBANK متصل شده اند و می توانند در صورتی که فردی يکی از سه گزينه انصراف را به صورت اشتباه انتخاب کرده باشد آن را اصلاح کنند در غير اين صورت اين افراد بايد به شعب سرپرستی بانک مراجعه کنند.

** برای اعلام تغيير شماره تلفن به بانک مراجعه کنيد

وی با بيان آنکه سرپرستان خانوار برای اعلام تغيير شماره تلفن همراه به شعبه بانک مربوطه مراجعه کنند،گفت: شماره تلفن همراه پل ارتباطی با سرپرستان خانوار است و حتی المقدور از تغيير آن خودداری شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016