دوشنبه 18 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کميسيون تلفيق تصويب کرد: افزايش درآمد دولت از اجرای هدفمندی يارانه‌ها، به ۶۶ هزار ميليارد تومان

خبرگزاری مهر ـ يک عضو کميسيون تلفيق در مجلس با اشاره به جلسه امروز اين کميسيون گفت:‌در اين جلسه اعضای کميسيون رقم ۶۶ هزار ميليارد تومان را به عنوان درآمد دولت از اجرای فاز دوم قانون هدفمند کردن يارانه‌ها در سال جاری تصويب و تعيين کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام موسی قربانی درگفت‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: ‌از اين ميزان ۴۸ هزار ميليارد تومان برای پرداخت يارانه نقدی به مردم و ۱۰ هزار ميليارد تومان نيز برای بخش توليد، ‌۶ هزار ميليارد تومان برای بخش سلامت و ۲ هزار ميليارد تومان برای بيمه بيکاری در نظر گرفته شده است.

وی در عين حال تاکيدکرد که اين ميزان آخرين مصوبه کميسيون تلفيق مربوط به بخش درآمد و هزينه‌های اجرای قانون هدفمندی يارانه‌ها بود.

به گزارش ايسنا، پيش از اين کميسيون تلفيق رقم ۵۴ هزار ميليارد تومان برای درآمد دولت از اجرای قانون هدفمندی يارانه‌ها تعيين کرده بود که با پيشنهاد برخی از اعضای کميسيون تلفيق و تجديد رای‌گيری، ‌اين رقم به ۶۶ هزار ميليارد تومان افزايش يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016