سه شنبه 2 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: هيچ قداستی برای هيچ نهادی قائل نيستم

خبرگزاری مهر ـ علی مطهری نماينده تهران در پاسخ به انتقادات نمايندگان تهران از نطق روز يکشنبه اش گفت: نماينده می تواند درباره همه امورات کشور اظهار نظر کند نبايد هيچ قداستی درباره هيچ نهادی قائل شويم.

پس از آنکه در جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی بسياری از نمايندگان عليه نطق ديروز مطهری تذکر و صحبت کردند، علی مطهری در پاسخ به اين اظهارات، گفت: پس از نطق بنده حرف هايی در مجلس و رسانه ها زده شد که در همه موارد از سخنان من به عنوان اهانت و بی ادبی انتقاد می کردند، کجای حرف بنده اهانت و بی ادبی بود؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: حرف من اين بود که سپاه پاسداران در انتخابات مجلس نهم از برخی کانديداهای مورد نظر خود حمايت کرد و برای اين کار تمام قد وارد شد همين امر دخالت در انتخابات است.

مطهری ادامه داد: بنده نگفتم که سپاه در انتخابات تقلب کرده است. بسياری از فرماندهان سپاه حرف بنده را قبول دارند.

وی تصريح کرد: بنده اطلاع دقيق دارم که مقام معظم رهبری از اين رفتار سپاه در انتخابات اخير راضی نبودند. حرف من برخی از افراد است.

مطهری در خصوص انتقاد الياس نادران نماينده تهران به بخشی از نطقش که مربوط به جمعيت ايثارگران می شد، گفت: در مورد جمعيت ايثارگران دفاعيات نادران منطقی نبود.

از ابتدای تشکيل ۸+۷ عده ای گفتند اين چند نفر نبايد در فهرست جبهه متحد حضور داشته باشند اگر اينها موجب تفرقه نشده اند، چه کسانی موجب تفرقه شده اند؟

مطهری در پايان افزود: نماينده بايد درباره همه امور کشور اظهار نظر کند. نبايد هيچ قداستی برای هيچ نهادی قائل شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016