یکشنبه 7 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رادان: اجرای طرح ارتقای امنيت اخلاقی در ۱۰ استان پس از تهران


خبرگزاری فارس: جانشين فرمانده نيروی انتظامی از اجرای طرح ارتقای امنيت اخلاقی در ۱۰ استان کشور پس از تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از مرکز اطلاع رسانی پليس مازندران، سردار احمدرضا رادان از اجرای طرح سالم‌سازی دريا از اول تير ماه در استان‌های شمالی خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی عنوان کرد: مردم انقلابی استان‌های شمالی انتظار دارند کسانی که به اين استان‌ها سفر می‌کنند اخلاق و هنجارهای اجتماعی را رعايت کنند.

رادان با اشاره به اينکه در راستای پيشگيری و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی چند سالی است که طرح سالم‌سازی دريا در استان‌های شمالی کشور به ويژه استان‌های گيلان و مازندران اجرا می‌شود، افزود: با اجرای اين طرح مردم می‌توانند از اين مواهب الهی استفاده کنند و مطمئن باشند که رفتارهای بد اخلاقی و زشتی‌ها به حداقل رسيده است.

جانشين فرمانده نيروی انتظامی کشور از افزايش تعداد نيروها در طرح‌های سالم‌سازی سواحل دريا خبر داد و ابراز داشت: برای تقويت نيروهای عمل‌کننده در طرح از نيروهای ساير استان‌ها و مرکز نيز استفاده خواهيم کرد.

وی با تاکيد بر اينکه سواحل دريای شمال جايی برای رفتارهای بداخلاقی و زشتی‌ها نيست، افزود: به اندازه‌ای که نياز باشد از همياران پليس نيز در اين طرح‌ها استفاده خواهيم کرد.

اين مقام مسئول ابراز اميدواری کرد با همکاری و همراهی مردم در سال جاری آثار مثبت اين طرح را شاهد خواهيم بود.

رادان با بيان اينکه نبايد همه مسئوليت‌های طرح سالم‌سازی دريا متوجه نيروی انتظامی باشد، عنوان کرد: بايد ساير دستگاه‌های مرتبط نيز در امر طرح سالم‌سازی دريا به نحو شايسته مسئوليت خود را انجام دهند و نيروی انتظامی نيز در اين راستا همکاری لازم را با اين دستگاه‌ها خواهد داشت.

وی درباره اقدامات نيروی انتظامی در برقراری نظم و امنيت ايام ماه مبارک رمضان بيان داشت: وقتی ما معتقديم که در تعطيلات غير از ماه مبارک رمضان بايد مسايل اخلاقی رعايت شود، در ماه مبارک رمضان نيز اين تاکيد دوچندان است.

رادان با بيان اينکه در ماه مبارک رمضان بيشتر مردم و مسلمان کشور مسائل اعتقادی را رعايت می‌کنند، اظهار داشت: طبيعتا کسانی که در ماه مبارک رمضان سفر می‌کنند بايد ملاحظاتی را رعايت کنند همان طوری که سفر در ماه مبارک رمضان جايز است تظاهر به روزه‌خواری نيز جايز نيست.

جانشين فرمانده نيروی انتظامی کشور از اتخاذ تدابيری لازم برای کنترل اماکن پذيرايی و رستورانی در ايام ماه مبارک رمضان خبر داد و متذکر شد: همه ساله در اين ماه طرح کنترل و نظارت بر اماکن عمومی در دستور کار قرار دارد.

رادان از اجرای طرح ارتقای امنيت اخلاقی در ۱۰ استان کشور پس از تهران خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016