سه شنبه 9 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار رادان:‌ جلوگيری پليس از برپايی نمايشگاه‌هايی که حجاب در آنها رعايت نمی‌شود

خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ جانشين فرمانده نيروی انتظامی اعلام کرد: مسئولان نمايشگاه‌ها اگر نتوانند مسائل مربوط به عفاف و حجاب را در نمايشگاه‌هايشان رعايت کنند، پليس اجازه برپايی نمايشگاه را نخواهد داد.

سردار احمدرضا رادان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح خبر فوق افزود: مسئولان و سازما‌ن‌هايی که اقدام به برپايی نمايشگاه می‌کنند بايد مسائل مربوط به عفاف و حجاب را در نمايشگاه‌هايشان رعايت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در صورت عدم رعايت عفاف و حجاب و تعهدات مسئولان نمايشگاه در اين رابطه، پليس از برپايی نمايشگاه جلوگيری خواهد کرد.

جانشين فرمانده ناجا، در مورد چرايی پلمپ ۸۰ غرفه نمايشگاه مواد غذايی در تهران بزرگ نيز اظهارکرد: متصديان غرفه‌های ياد شده از حجاب مناسبی برخوردار نبودند.

به گفته رادان، سازمان‌هايی که اقدام به برپايی نمايشگاه می‌کنند، متعهد هستند تا تمامی مسائل مربوط به عفاف و حجاب را رعايت کنند.

وی با بيان اينکه طرح امنيت اخلاقی بزودی در تمامی نقاط کشور اجرايی می‌شود، گفت: پليس در اين طرح با هرگونه مظاهر بدحجابی و يا بدپوششی برخورد خواهد کرد.

جانشين فرمانده ناجا در پايان از همکاری مردم در اجرای موثر طرح امنيت اخلاقی تشکر کرد.

به گزارش ايسنا، سردار اسماعيل احمدی‌مقدم عصر دوشنبه در حاشيه همايش سراسری روسای پليس آگاهی فرماندهی استان‌های کشور درباره پلمپ ۸۰ غرفه نمايشگاه غذا گفت: اين گونه نمی‌شود که غرفه‌داران اصول ابتدايی را رعايت نکنند.

وی با بيان اينکه هنگامی که ديپلمات‌های خارجی وارد کشور می‌شوند، پوشش را رعايت می‌کنند، اما فروشنده داخلی نمی‌تواند آن را رعايت کند، گفت:‌ پيش از اين نيز مسئولان انتظامی تهران بزرگ نسبت به پوشش غرفه‌داران اين نمايشگاه تذکرات لازم را داده بودند، اما گويا تا برخوردی صورت نگيرد، تذکر جدی گرفته نمی‌شود که اين اقدام انجام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016