پنجشنبه 11 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر بازجويی اسفنديار رحيم‌مشايی تکذيب شد

مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات رياست جمهوری اخبار منتشر شده مبنی بر «بازجويی رييس دفتر رييس‌جمهور» را تکذيب کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات رياست جمهوری اعلام کرد که "در پی انتشار خبری در برخی جرايد مبنی بر بازجويی رييس دفتر رييس‌جمهور، اين خبر قويا تکذيب می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات رياست جمهوری ضمن دعوت همه فعالان رسانه‌ای به لزوم رعايت تقوا، عدالت، انصاف و اصول حرفه‌ای، با اشاره به اينکه طراحی، توليد و انتشار اينگونه اخبار دروغ با هدف حاشيه‌سازی برای دولت و ايجاد خلل در مسير خدمتگزاری به ملت عزيز ايران و آلودن دامن کارگزاران خدوم دولت عدالت محور، صورت می‌گيرد، يادآور شد که اينگونه دروغ‌پردازی‌ها و فضاسازی‌های کاذب، هيچگاه نمی‌تواند بر عزم و اراده دولتمردان در مسير خدمت، کار و تلاش شبانه‌روزی تاثير بگذارد و تنها باعث ايجاد بی‌اعتمادی مردم نسبت به طراحان و رسانه‌های ناشر اين اخبار خواهد شد.

اين مرکز همچنين با تصريح بر حق طبيعی خود برای پيگيری قضايی و حقوقی انتشار اين دست اخبار دروغ، بر شکايت از جرايد منتشرکننده اين خبر و پيگيری آن تا حصول نتيجه، تاکيد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016