شنبه 20 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسماعيل کوثری: مذاکرات مسکو قطعا به نتيجه نخواهد رسيد

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir): نائب رئيس کميسيون امنيت ملی در مجلس هشتم در آستانه مذاکرات مسکو با توجه به برخی تهديدها و اظهارات کشورهای غربی بر عليه جمهوری اسلامی ايران گفت: قطعا و يقينا اين مذاکرات به نتايجی نخواهد رسيد چرا که آنها می خواهند با زور و فشار با جمهوری اسلامی ايران حرف بزنند و ما نيز زير بار فشار آنها نخواهيم رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جمهوری اسلامی، اسماعيل کوثری نماينده مردم تهران و نايب رئيس کميسيون امنيت ملی در مجلس هشتم در خصوص مذاکرات هسته ای گروه ۱+۵ با جمهوری اسلامی ايران در مسکو و سنگ اندازی برخی کشورهای غربی برای عدم نتيجه گيری از اين مذاکرات گفت: همانطور که قبلا گفتم و امروز دوباره تاکيد می کنم با توجه به فضاسازی های نظام سلطه به خصوص کشورهای آمريکا، انگليس و حتی فرانسه بايد بگويم که قطعا و يقينا اين مذاکرات به نتيجه ای نخواهد رسيد.

وی در ادامه افزود: کشورهای غربی می خواهند از طريق زور و فشار بر جمهوری اسلامی ايران به نتيجه برسند و ما نيز کشوری نيستيم که بخواهيم زير بار زور برويم.

کوثری خاطر نشان کرد: به همين خاطر اين مذاکرات فرماليته بوده و نتيجه ای نخواهد داشت.

نائب رئيس کميسيون امنيت ملی در مجلس هشتم همچنين در خصوص اظهارات اخير سعود الفيصل وزير خارجه عربستان مبنی بر اينکه جمهوری اسلامی ايران به عنوان تهديدی برای کشورهای منطقه است گفت: اين ها وابسته به آمريکا هستند و حرف آمريکايی ها را تکرار می کنند.

وی تصريح کرد: پروژه ايران هراسی کار مشترک آمريکا و صهيونيست ها بوده و اظهارات وزير خارجه عربستان نشان می دهد که آنها از خودشان و مردم کشورشان می ترسند چرا که ايران در طول اين سی و چند سال حتی به کوچکترين و ضعيف ترين همسايه خود تعرضی نداشته است.

کوثری در پايان افزود: دکترين نظامی ايران نه تنها تعرض به هيچ کشوری نيست بلکه يکی از اهداف مهم کشورمان برادری با ساير کشورهای همسايه و منطقه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016