دوشنبه 29 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی قاطع حزب سوسیالیست در انتخابات پارلمانی فرانسه

يورونيوز ـ حزب سوسياليست فرانسه يعنی حزب فرانسوا اولاند رئيس جمهوری اين کشور در دومين دور انتخابات پارلمان که روز يکشنبه هفدهم ژوئن برگزار شد، موفقيت چشمگيری به دست آورد.

بنا به اعلام نتايج تاکنونی انتخابات، حزب سوسياليست موفق شده بيش از حدنصاب لازم که ۲۸۹ کرسی از مجموع ۵۷۷ کرسی برای کسب اکثريت مطلق و پيروزی در انتخابات است را تصاحب کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به اين ترتيب فرانسوا اولاند خواهد توانست با تکيه بر اين پيروزی نه تنها برنامه های اصلاحی خود در داخل فرانسه، بلکه نظرات خود در ارتباط با بحران حوزه يورو را نيز با قاطعيت به پيش برد.

نخست وزیر فرانسه: اکنون برنامه های رئیس جمهور قابل تحقق است

با پایان یافتن دور دوم انتخابات پارلمانی در فرانسه و پیروزی چشمگیر حزب سوسیالیست، ژان مارک ارو نخست وزیر این کشور طی سخنانی خطاب به مردم فرانسه گفت:

“شما پایداری و پی گیری را انتخاب کردید و اکنون اهداف و برنامه هایی که رئیس جمهور اعلام کرده می تواند صورت تحقق پیدا کند. همچنین کار هماهنگ در تمام زمینه هایی که نیازمند قدرت مردمی است تضمین خواهد شد.

شما با این انتخابات خواست خود برای تغییر را مورد تاکید قرار دادید. دولتی که در این هفته شکل خواهد گرفت، خواهد توانست به طرز موثری برنامه تجدید حیات اقتصادی را که مورد حمایت پارلمان و سنای فرانسه است، هدایت کند. ما خواهیم توانست قاطعانه به مصاف مشکلات برویم و برای آنها راه حل هایی درازمدت بیابیم.”

فرنسوا اولاند روز دوشنبه برای شرکت در نشست کشورهای عضو گروه بیست به مکزیک می رود و در بازگشت برنامه های اصلاحی مشخص خود در ارتباط با بودجه، مالیات و معضل بیکاری در فرانسه اعلام خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016