پنجشنبه 8 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: بازداشت همه عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای

• معرفی تروريست ها در روزهای آينده

خبرگزاری فارس: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ايران دومين اطلاعيه پيرامون دستگيری تروريست‌های وابسته به رژيم اشغالگر قدس را صادر کرد.

به گزارش سرويس سياسی خبرگزاری فارس، متن ا اطلاعيه وزارت اطلاعات به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

بدنبال اطلاعيه‌ی مورخ بيست و پنجم و مصاحبه‌ی وزير محترم اطلاعات در بيست و هشتم خرداد ماه گذشته، به استحضار ملت شريف ايران می رساند:

۱- کليات اقدامات اين وزارتخانه از زمان صدور اطلاعيه‌ی ياد شده تا کنون بشرح ذيل بوده است:

الف) روند فشرده‌ی جمع آوری‌های اطلاعاتی در داخل و خارج از کشور با شدت هرچه بيشتر استمرار يافته است.

ب) تخليه‌ی اطلاعاتی متهمين بازداشت شده و نيز انجام انواع تحقيقات پيرامون اعترافات متهمين و يافته‌های جديد اطلاعاتی در داخل و خارج از کشور با جديت ادامه داشته است.

ج) مبتنی بر آخرين يافته‌های اطلاعاتی، تعدادی ديگر از عناصر هسته‌های تروريستی مورد بحث، اعم از عوامل عملياتی و پشتيبانی، شناسايی و بازداشت شده‌اند.

د) برخی از کشورهايی که خاک، تسهيلات يا اسناد هويت اتباع آنها مورد سوء استفاده‌ی تيم‌های تروريستی وابسته به موساد قرار گرفته بود، اطلاعاتی در اختيار رابطين رسمی اين وزارتخانه قرار داده‌اند.

۲- خلاصه‌يی از اطلاعات حاصله‌ی قابل انتشار به شرح ذيل می باشد:

الف) سازماندهی عمليات ترور شهدای هسته‌يی کشور در قالب سلول‌های سازمان يافته در چندين لايه‌ی حفاظتی متشکل از عناصر « شناسايی، لجستيک، عمليات» بوده است که با عنايات الهی، کليه‌ی عوامل دخيل در ترور شهيدان شهرياری، احمدی روشن و قشقايی، مورد شناسايی قرار گرفته و بازداشت شدند.

ب) از عوامل ترور شهيد دکتر علی محمدی، قبلا تنها عامل بمب گذاری (معدوم مجيد جمالی فشی) بازداشت شده بود. در سلسله عمليات اخير سربازان گمنام امام زمان(عج)، کليه‌ی مزدوران و جنايتکاران دخيل در آن واقعه، اعم از عناصر شناسايی شهيد، عوامل تدارکات، نيروهای تأمين پوشش‌های عمليات، عوامل مراقبت مستقر در صحنه‌ی عمليات و عامل اصلی فعال سازی بمب، شناسايی شده و جملگی آنها بازداشت شدند.

ج) تعدادی از عوامل ترور آقای دکتر فريدون عباسی رئيس محترم سازمان انرژی اتمی کشور، از جمله بازداشت شدگان می باشند.

د) اماکن استقرار عناصر سازمان تروريستی موساد در يک اقليم هم مرز کشور و پادگان‌های آموزشی دشمن صهيونيستی در آن اقليم شناسايی گرديد. همچنين تعدادی از فرماندهان ستادی ترورها اعم از طراحان عمليات، متوليان آموزش تروريست‌های بازداشت شده و مأموران ارتباطات فنی و عناصر نقل و انتقال نفر و تجهيزات متردد در منطقه‌ی غرب کشور( اعم از نيروهای سازمان جاسوسی_ تروريستی موساد، عناصر اطلاعاتی اقليم مورد بحث و قاچاقچيان منطقه) شناسايی گشته، بعضا تصاويری از آنها در گريم‌های مختلف تهيه شده و برای تعدادی ديگر، چهره نگاری به عمل‌ آمد که فعلا برای آنها تشکيل سابقه شد.

ه) مشخص گرديد که متهمين بازداشت شده علاوه بر ترورهای مورد بحث، اقدامات و جنايت‌های ضد مردمی ديگری نيز انجام داده بودند که در زمان مقتضی اعلام خواهد شد.

و) متهمين مورد نظر اعتراف نموده‌اند که پس از ترور شهيد مصطفی احمدی روشن، سازمان تروريستی موساد طی دستورالعملی، انجام چند عمليات خرابکاری و انفجار در اماکن زيارتی و محل‌های عمومی پرازدحام را به آنها ابلاغ و در حال فراهم آوردن مقدمات آن مأموريت‌های شيطانی بودند که با عنايات الهی، پيشگيری بعمل آمد.

ز) تعدادی از تروريست‌های بازداشت شده، محصول قريب به يک دهه تلاش و سرمايه گذاری و آموزش توسط سازمان‌های جاسوسی و تروريستی وابسته به استکبار بوده و پيش از عمليات تروريستی پيشگفته، مشغول به جاسوسی به نفع آن سازمان‌ها بوده‌اند.

ح) برخلاف تلاش فراوان رژيم اشغالگر قدس و حاميان غربی آن برای ارائه‌ی تصوير سرويسی مقتدر از سازمان تروريستی موساد، واقعيت‌های صحنه، اعترافات متهمين و ساير يافته‌های دقيق اطلاعاتی گويای جبن و زبونی مفرط آن سازمان می باشد. اطلاعات و مستندات موجود گويای اتکای تمام عيار آن ساختار تروريستی به اطلاعات، ارتباطات، پايگاه‌ها و ساير امکانات حمايتی چند سرويس پر ادعای غربی و در رأس آنها CIA و MI۶ و تعدادی از مزدوران منطقه‌ای آنها می باشد. قطعا همکاران رژيم صهيونيستی در هرگونه عمليات تروريستی عليه اتباع و منافع کشورمان به منزله‌ی شريک جرم تلقی شده و اين موضوع فراموش نخواهد شد.

۳- وزارت اطلاعات خود را موظف به اطلاع رسانی مقتضی در مورد اين پرونده به ملت شريف ايران می داند و در هر مرحله از پيگيری‌ها، به محض رفع ملاحظات امنيتی، بلافاصله اقدام به ارائه‌ی يافته‌های جديد خواهد شد. در همين راستا انشاء الله ظرف روزهای آينده، تعدادی از بازداشت شدگانی که تخليه‌ی اطلاعاتی شده‌اند را معرفی خواهد نمود.

۴- سربازان گمنام امام زمان (عج)، مصداق آيه‌ی شريفه‌ی « ما رميتَ اذ رميت و لکنّ اللهَ رمی» و جاری بودن الطاف و عنايات حضرت باريتعالی (جلّ و علا) را با همه وجود خويش و در جای جای اين مأموريت خطير و در کليه‌ی موفقيت‌های حاصله، مشاهده کرده اند و ادامه‌ی اين راه و به سرانجام رسيدنش را جز با دعای مؤمنين، امکان پذير نمی دانند.

ماه مبارک شعبان المعظم و طنين سحرگاهی مناجات شعبانيه، مغتنم‌ترين فرصت‌هاست تا ملت شريف ايران، موفقيت سربازان خاموش و فرزندان مجاهد خود را در رويارويی سترگشان با شياطين وابسته به جبهه کفر و ظلم و نفاق و استکبار از درگاه احديت، مسئلت نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016