سه شنبه 13 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد توکلی: از مبارزه با انحراف دست نخواهم کشيد، منشأ دروغ‌ها را می‌دانم

خبرگزاری مهر ـ نماينده تهران در دفاع از اعتبارنامه خود در سخنان کوتاهی با بيان اينکه دروغ هايی که زده شده را پاسخ نمی دهم و سرمنشاء آن را می دانم، گفت: تاکيد می کنم که من از مبارزه با فساد، استبداد، قانون شکنی، انحراف و رانت خواری دست نخواهم کشيد و اين کار را برای نجات مردم می کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی نماينده تهران در جلسه علنی روز سه شنبه در بررسی اعتبارنامه اش زمانی که هنوز مجلس رای مثبت خود را به توکلی نداده بود در دفاع از خود طی سخنانی گفت: يکی از معترضان متولد سال ۵۴ است يعنی آن زمانی که من در زندان بودم و ديگری متولد سال ۵۹ است وقتی که من با شهيد رجايی عليه بنی صدر می جنگيدم.

وی ادامه داد: دوستانی که تندبادی هم به آنها نوزيده بايد حد خود را رعايت کنند.

نماينده تهران گفت: تاکيد می کنم که من از مبارزه با فساد، استبداد، قانونشکنی، انحراف و رانت خواری دست نخواهم کشيد. اين کار را برای نجات مردم می کنم و برای نجات اسلام اين کار را می کنم که دچار سالوس، ريا و دروغ شده اند.

نماينده تهران گفت: صحبتهايی که عليه من شده و دروغ هايی که گفته شده را پاسخ نمی دهم و سرمنشاء آن را می دانم. اينها برای آن گفته شده که حرف های سوئی تعقيب شود. زبان من الکن نخواهد شد.

توکلی با اينکه بيش از ۳۰ دقيقه از فرصت دفاعش باقی مانده بود با اين بيت شعر سخنان خود را به پايان رساند:

پير گلرنگ من اندر حق ارزق پوشان
رخصت خبث نداد ورنه حکايت ها بود

به گزارش مهر ، اعتبارنامه توکلی با ۲۰۴ رای نمايندگان به تصويب رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016