سه شنبه 13 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش مبلغ يارانه نقدی فعلا منتفی است

وزير امور اقتصادی و دارايی افزايش مبلغ يارانه نقدی را برآمده از اصلاح قيمتها عنوان کرد و برهمين اساس، باتوجه به از دستور کار خارج شدن افزايش قيمت حامل‌های انرژی، فعلا افزايش مبلغ يارانه نقدی هم منتفی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، سيد شمس الدين حسينی ظهر امروز در حاشيه امضای تفاهم نامه صندوق توسعه و بازار سرمايه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در اين ارتباط که با توجه به خارج شدن افزايش قيمت حاملهای انرژی در فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها از دستور کار دولت، آيا مبلغ يارانه های نقدی افزايش خواهد يافت، گفت: افزايش يارانه نقدی برآمده از اصلاح قيمتها است.

وزير اموراقتصادی و دارايی با اعلام اينکه دولت از مسير اصلاح قيمتها قدرت خريد مردم را جبران می کند، اظهار داشت: در خصوص ۲۸ هزار تومانی که بابت افزايش قيمت نان پرداخت شد نيز در برنامه هدفمندی يارانه ها وجود نداشت.

حسينی ادامه داد: با توجه به تفاهمات کلی که رئيس جمهور و رئيس مجلس داشتند، اين کار انجام شد و ما لايحه اين اقدام را در دولت تفسير کرديم که مبلغ ۲۸ هزار تومان يارانه نان برای جبران به مردم پرداخت شود.

وی خاطر نشان کرد: بنابراين اصلاح قيمتها و جبران قدرت خريد دو روی يک سکه هستند.

به گزارش مهر، دولت پيش از اين قصد داشت يارانه نقدی ماهانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر ( بدون محاسبه يارانه نه ماهه ۲۸ هزار تومانی نان) را در فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها تا مبلغ ۷۳ هزار و ۵۰۰ هزار تومان افزايش دهد اما هم اکنون دولت بنا به دليلی، قيد افزايش قيمت حامل‌های انرژی را زده است و برهمين اساس، فعلا مبلغ يارانه نقدی افزايش نخواهد يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016