پنجشنبه 22 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: ۱+۵ برای بسيج يعنی صفر

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئيس سازمان بسيج مستعضفين گفت: بسيج معادلات استکبار را در دنيا به هم زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی امروز در ديدار با فرماندهان پايگاه‌ها و حوزه های مقاومت استان کرمانشاه و ديدار با هزاران بسيجی کرمانشاهی که در حسينيه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش ۱+۵ برای ايستادگی در برابر پيشرفت مثال زدنی اردوگاه اسلام است و بسيج ثابت خواهد کرد ۱+۵ مساوی با صفر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود بسيج خط سرخ شهدا را دنبال می کند و بدون ترديد در راستای رسيدن به آرمان های انقلاب، به پيشرفت های بزرگ دست پيدا خواهد کرد.

نقدی اضافه کرد: نظام اسلامی متکی به نيروی انسانی وارسته و فرهيخته است و داشتن چنين سرمايه ای ضامن توفيق نظام است.

رئيس سازمان بسيج مستعضفين گفت: حجت خدا بر روی زمين است که تداوم حياط را در عالم را سبب شده است و که اگر لحظه ای ولای در زمين جاری نباشد همه چيز پاشيده می شود.

وی با اشاره به اينکه انسان ها در بسياری از مواقع درک پذيرش ولايت را نداشته اند عنوان کرد: بايد ولايت پذيری را در جامعه امروز تقويت و نهادينه کنيم.

وی بيان داشت: بسيجی مطيع ولايت است و مطيع ولايت يعنی مطيع خدا.

سردار نقدی کرمانشاه را مهد و جايگاه مردان و زنان ولايی دانست و بر ضرورت توجه بسيجيان اين ديار به تقويت و تذهيب نفس خود تأکيد کرد.

سردار نقدی تصريح کرد: يکی از مهمترين ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تأکيد کرد: که امر به معروف يک اقدام خشن و تند نيست بلکه اوج رافت اسلامی در آن نهاده شده است و بسيجيان ما بايد به اين موضوع توجه ويژه کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016