یکشنبه 1 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حيدر مصلحی: سرويس‌های منطقه، سازمان سيا و موساد پشت پرده ترور داريوش رضايی‌نژاد

خبرگزاری مهر ـ وزير اطلاعات با اشاره به دستگيری عوامل ترور شهيد رضايی نژاد گفت: با بازسازی صحنه ترور به قطعيت رسيديم که افرادی که دستگير شده‌اند در اين ترور دست داشته اند و اقدامات خود را با پشتيبانی CIA و موساد انجام داده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حيدر مصلحی وزير اطلاعات در اولين سالگرد ترور شهيد داريوش رضايی نژاد از متخصصان هسته ای کشور گفت: عاملين ترور شهيد رضايی نژاد دستگير شدند.

وی افزود:‌عليرغم اينکه در رابطه با ترور شهيد رضايی نژاد برای رسيدن به تروريست‌ها و دستگيری آنها پيچيدگی‌های خاصی نسبت به بقيه ترورها وجود داشت و نوع ترور متفاوت بود و عوامل ترور به دنبال انحراف دستگاه اطلاعاتی کشور بودند عوامل اين ترور را دستگير کرده‌ايم.

به گفته وزير اطلاعات در اين دستگيری‌ها بيش از ۳۰ نفر دستگير شدند که فعاليتهای آنها از طريق دو شبکه در داخل کشور و با حمايت سرويس‌های مختلف منطقه و دنيا انجام می‌شده است.

مصلحی تاکيد کرد:‌ در مورد عوامل ترور رضايی نژاد تا يکی دو روز گذشته با بازسازی صحنه ترور به قطعيت رسيديم که افرادی که دستگير شده‌اند در اين ترور دست داشتند و اين اقدام را با پشتيبانی CIAو موساد انجام داده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016