سه شنبه 3 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سايت الف رفع فيلتر می شود

خبرگزاری مهر ـ دادستان تهران با نظر بازپرس مبنی بر رفع فيلتر تا انجام رسيدگی قضايی و صدور رای دادگاه سايت خبری الف موافقت کرد و قرار است سايت خبری الف تا پايان امشب رفع فيلتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال حضور مدير مسئول سايت الف در بازپرسی و انجام مراحل اوليه دادرسی مقامات دادستانی تهران تصميم به رفع فيلتر گرفتند و قرار است از امشب فعاليت الف آغاز شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است روز دوشنبه ۱۹ تيرماه به دستور دادستانی تهران الف فيلتر شد. اين اقدام متعاقب پيغامی بود که روز يکشنبه ۹۱.۴.۱۸ به الف داده شد که مطلبی را که بنا بر نظر قاضی، کامنت های با محتوای مجرمانه داشت از الف حذف شود. .

اين دستور حذف مطلب بر اساس تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون جرائم رايانه ای انجام شد که اگر بلافاصله عمل می شد مانع فيلتر شدن می گرديد. گرچه الف مطلبی را حذف کرد ولی ظاهرا مقصود، کامنت های مطلب ديگری بود که حذف نشده باقی ماند و همين موجب دستور فيلتر شدن گرديد.

در پی اين اقدام مدير مسئول الف ، احمد توکلی نماينده تهران در مجلس با حضور در دادستانی تهران ضمن قبول مسئوليت پاسخگويی به موضوع نزد بازپرس به استناد دلايلی قانونی درخواست رفع فيلتر تا رسيدگی قضايی به موضوع را ارائه کرد.

سرانجام امروز دادستان تهران با نظر بازپرس مبنی بر رفع فيلتر تا انجام رسيدگی قضايی و صدور رای دادگاه موافقت کرد. بدين ترتيب بايد منتظر بود تا امشب باز ديگر الف فعاليتش را از سر بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016