چهارشنبه 11 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد توکلی: مرتضوی استعفا ندهد، وزير عزل می‌شود

• اگر ابلاغ رای هيات عمومی اجرا نشود، وزير بايد پاسخگو باشد و طبق قانون ديوان عدالت اداری، وزير در معرض عزل قرار می‌گيرد زيرا هر مسئولی که رای ديوان عدالت اداری را اجرا نکند طبق قانون عزل می‌شود.


ايلنا: نماينده مردم تهران درباره حکم ديوان عدالت اداری مبنی بر عزل مرتضوی خاطرنشان کرد: چنانچه مرتضوی از کار برکنار نشود طبق قانون ديوان عدالت اداری وزير در معرض عزل قرار می‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگا ر ايلنا، احمد توکلی در جمع خبرنگاران درباره پرونده سعيد مرتضوی و رای ديوان عدالت اداری در مورد عزل وی اظهار کرد: ديوان با حضور نمايندگان جلسه‌ای را برگزار کرد و در اين جلسه به اين نتيجه رسيدند که هيات عمومی صلاحيت ورود به اين کار را ندارد، زيرا طبق قانون هيات عمومی به صلاحيت خودش رای داده است. در اين جلسه شکايت نمايندگان وارد دانسته شد با اين استدلال که آنان از نظر حقوقی حق جابه جايی مرتضوی را نداشتند.

احمد توکلی در پاسخ به اين سوال که ايا مرتضوی همچنان در سر کارخود حاضر است يا نه اظهار کرد: اگر ابلاغ رای هيات عمومی اجرا نشود، وزير بايد پاسخگو باشد و طبق قانون ديوان عدالت اداری، وزير در معرض عزل قرار می‌گيرد زيرا هر مسئولی که رای ديوان عدالت اداری را اجرا نکند طبق قانون عزل می‌شود.

توکلی تاکيد کرد: مرتضوی صلاحيت ماندگاری در سمت خود را ندارد و اگر پس از ابلاغ اين حکم در سمت خود حکمی را امضا کند بايد مقابل قانون پاسخگو باشد.

نماينده مردم تهران در باره مهلت قانونی حکم نيز خاطرنشان کرد: معمولا پس از ابلاغ رای حکم بايد اجرا شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016