دوشنبه 16 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت محمدحسين مظفری، فعال دانشجويی به يک سال حبس و پنج سال محروميت از حقوق اجتماعی

ادوار نيوز: شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامی به رياست قاضی صلواتی، محمدحسين مظفری فعال دانشجويی را به يک سال حبس که به مدت ۵ سال به حالت تعليق درآمده، محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ادوار نيوز، آخرين جلسه محاکمه اين فعال دانشجويی مرداد ماه امسال در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامی به رياست قاضی صلواتی برگزار شده بود که قاضی اتهام "فعاليت تبليغی عليه نظام جمهوری اسلامی" را به وی وارد و به موجب اين اتهام محمد حسين مظفری به يک سال حبس تعليقی به مدت ۵ سال و همچنين ۵ سال محروميت از عضويت در احزاب، گروه‌ها و فعاليت در فضای مجازی و رسانه ای محکوم شد.

اين فعال دانشجويی در دی ماه ۱۳۸۹ پس از چندين باز احضار به نهادهای امنيتی، سرانجام به اتهام "اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنيت داخلی" و "فعاليت تبليغی عليه نظام جمهوری اسلامی ايران"، بازداشت و به زندان اوين منتقل شده بود.

وی ۲۶ دی ماه ۱۳۸۹ با تبديل قرار بازداشت موقت به وثيقه از سوی دادستان تهران از زندان اوين آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016