پنجشنبه 19 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عسگراولادی: رياست جمهوری پس از احمدی نژاد مشکل شده است

• کسی که از اين پس می‌خواهد رئيس جمهور باشد بايد به شرايط تسلط داشته و از سرمايه رای بالايی برخوردار باشد
• ببينيد چه نامزدی در جمع اصولگرايان نسبت به ساير کانديداها اصلح است


ايلنا: دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبری با اشاره به مباحث مربوط به يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری گفت: بعد از آقای احمدی‌نژاد، رياست‌جمهوری مشکل شده است.

به گزارش خبرنگار ايلنا، حبيب‌الله عسگراولادی در مراسم افطار حزب موتلفه اسلامی و گراميداشت روز خبرنگار که شب گذشته برگزار شد، با بيان اينکه هر مومنی يک خبرنگار است که بر پايه دانسته های خود اخبار را تفسير و تحليل می کند؛ اظهار کرد:در حزب مؤتلفه همه ما خبرنگار هستيم، واحساس مسئوليت می‌کنيم بر همين اساس در تمام جلسات ابتدا اخبار را مورد تجزيه و تحليل قرار می دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبيرکل سابق حزب موتلفه اسلامی با اشاره به در پيش بودن انتخابات رياست جمهوری اظهار کرد: کسی که می‌خواهد وارد عرصه کانديداتوری انتخابات رياست‌جمهوری شود، بايد مسلط و با سرمايه رای بالايی همراه باشد.

اين سياستمدار اصولگرا با اشاره به انتخابات دهم رياست جمهوری گفت: ديديم که در دولت دهم، تعدادی از شخصيت‌هايی را به عنوان وزير روی کار آوردند فعاليت‌های خوبی داشتند اما سر بزنگاه کنار گذاشته شدند و فرد تازه‌کاری سر کار آمد. من قصد انتقاد کردن ندارم اما اين نکته را می‌خواهم يادآور شوم که بايد ببينيم گفتمان‌ها به چه صورتی پيش می‌رود و چه برنامه‌ای از آن بدست می آيد.

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبری ادامه داد: کسی که می‌خواهد مديريت کشور را بپذيرد، بايد بتواند از مجموعه اين گفتمان‌ها برنامه‌ای را برای چهار سال و شايد هشت سال ارائه دهد. حضور پنج رييس‌جمهور در دوره‌های گذشته و برگزاری ده انتخابات رياست‌جمهور موجب شده است که ما تجربيات زيادی کسب کنيم و بدانيم که بدون گفتمان، برنامه و تيم نمی‌توانيم اميدوار باشيم که انتخابات يازدهم از قبلی‌ها بهتر باشد.

وی در پايان گفت: همه ما از جمله خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و تحليلگران در معرض امتحان جدی قرار داريم و من معتقدم شرايط امروز کشور، منطقه، دنيای اسلام، غيرمتعهد‌ها و شرايط جهانی در اين برهه، با شرايط چند انتخابات رياست‌جمهوری که از اول داشته‌ايم متفاوت است.

عسگر اولادی تاکيد کرد: بعد از رياست جمهوری احمدی‌نژاد رئيس جمهور بودن در ايران مشکل شده و کسی که از اين پس می‌خواهد رئيس جمهور باشد بايد به شرايط تسلط داشته و از سرمايه رای بالايی برخوردار باشد.

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبری به اصولگرايان توصيه کرد در شرايط کنونی بررسی کنيد ببينيد چه نامزدی در جمع اصولگرايان نسبت به ساير کانديداها اصلح است زيرا اگر کانديدای منتخب دارای گفتمان باشد اصطکاکی با ساير گفتمان‌ها پيش نمی‌آيد اما اگر گفتمان نباشد موضوع به مشکل می‌خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016