دوشنبه 20 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بیانیه شورای دموکراسی برای ایران بخاطر بسته شدن سفارت ایران در کانادا

11728914956679.jpg

کانادا در اقدامی ستودنی روابط دیپلماتیک خود را با جمهوری اسلامی قطع کرد. بی شک این اقدام، حکومتی را که می کوشید با برگزاری آن اجلاس برای خود در میان اذهان عمومی دنیا وجهه ای به وجود بیاورد در انزوای بیشتر قرار خواهد داد، انزوایی که نتیجه کارکردهای اشتباه آن نظام در طول سی وچند سال گذشته بوده است. اظهارات قاطع وزیر امور خارجه کانادا، نشان از عزم دنیا برای تادیب رژیمی دارد که نسبت به قوانین اخلاقی، انسانی و حقوقی اعتنایی ندارد.

شورای دموکراسی برای ایران ضمن حمایت از عملکرد دولت کانادا در بستن سفارت ایران و اخراج دیپلمات های ایرانی از کانادا، و ارج نهادن بر آن این نوید را به مردم ایران می دهد که حرکت امیدبخش کانادا توسط کشورهای مترقی و دموکراتیک دنیا ادامه خواهد یافت تا زمینه های بیشتر انزوای جمهوری اسلامی فراهم آید. انزوای بیشتر حکومتی که با سرکوب مردم، زندانی، شکنجه و اعدام کردن مخالفان، نقض آزادی های فردی و اجتماعی، ایجاد محدودیت برای زنان، جوانان، دانشگاهیان و نیز با حمایت از تروریسم و گروه های جهادی علیه صلح و امنیت جهانی همواره بر مسند قدرت مانده، به خواست آزادی خواهی مردم ایران در مبارزه با آن نظام غیر انسانی یاری خواهد رساند.

شورای دموکراسی برای ایران
بهروز بهبودی
08/09/2012



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016