یکشنبه 26 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کار ابلاغ مرتضوی را لغو کرد

مدير کل حوزه رياست و روابط عمومی ديوان عدالت اداری گفت: وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هئيت امناء سازمان تامين اجتماعی ابلاغ سعيد مرتضوی را لغو کردند.

علی اکبر بختياری اظهار داشت: رای ديوان عدالت اداری درباره مديرعامل سازمان تامين اجتماعی با لغو ابلاغ او از سوی وزير و هئيت امنا اجرايی شده و ديگر مشکلی در اين رابطه وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود : لغو ابلاغ سعيد مرتضوی از سوی وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ديوان عدالت ارسال شده است.

اوايل ارديبهشت ماه سال جاری بود که احمد توکلی به عنوان نماينده مجلس به رسانه ها اعلام کرد که به دليل انتصاب سعيد مرتضوی در پست رياست سازمان تامين اجتماعی به ديوان عدالت اداری شکايت کرده ايم. بعد هم طرح استيضاح وزير کار مطرح شد و مرتضوی هم قول داد تا کنار برود. هر چند داستان استيضاح وزيرکار منتفی شد ولی مرتضوی همچنان بر صندلی رياست صندوق تامين اجتماعی تکيه زد اما نمايندگان مجلس شکايت خود را دنبال کردند. تا اينکه پرونده در ديوان عدالت مطرح و در کميسيون تخصصی مورد بحث قرار گرفت.

سرانجام حجت الاسلام محمد جعفر منتظری - رئيس ديوان عدالت اداری کشور - اعلام کرد: حکم انتصاب "سعيد مرتضوی" با رای هيئت عمومی ديوان عدالت ابطال شد و اين بدان معنا است که انتصاب آقای مرتضوی به عنوان رئيس سازمان تامين اجتماعی خلاف قانون است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016