پنجشنبه 30 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی در مرکز قلب تهران

ندای سبز آزادی ـ منابع خبری موثق از مرکز قلب تهران خبر دادند که امروز چهارشنبه، مهندس ميرحسين موسوی، از رهبران در حبس جنبش سبز، برای پيگيری معالجات قلبی خود برای ساعاتی در اين بيمارستان حضور يافته است.

بنا بر اين گزارش، محدوديت‌ها و حساسيت‌ها و کنترل های امنيتی پيرامون مهندس موسوی نسبت به حضور سه هفته ی قبل وی در بيمارستان، کمتر بوده؛ به طوری که با حضور مهندس موسوی در قسمت «چک آپ» مرکز قلب تهران، برخی ديگر از بيماران و همراهان آنان، از حضور رهبر جنبش سبز استقبال می کنند. مطابق اين شنيده حتی يکی از بيماران از ميان مراقبان و ماموران امنيتی وی، خود را به ميرحسين موسوی رسانده با او احوال پرسی و روبوسی می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حال عمومی مهندس موسوی خوب گزارش شده، هرچند گفته می شود که در تست پزشکی، برای بررسی وضع قلب ايشان، وی دچار خستگی محسوس شده است.

مهندس ميرحسين موسوی در ابتدای شهريورماه جاری و در پی نارسايی و مشکل قلبی، به شکل ناگهانی و تحت تدابير شديد امنيتی به مرکز قلب تهران فرستاده شد. وی پس از آنژيوگرافی و در کمتر از ۲۴ ساعت، از بيمارستان به منزل تحت کنترل خود بازگشت و بار ديگر در حبس غيرقانونی قرار گرفت.

مهدی کروبی، زهرا رهنورد و ميرحسين موسوی، رهبران جنبش سبز، از نيمه دوم بهمن ماه ۱۳۸۹ بدون انجام محاکمه و تشريفات حقوقی مرسوم در دستگاه قضايی جمهوی اسلامی، به شکل غيرقانونی در حبس و حصر خانگی قرار دارند.

محدوديت هايی که متوجه آنان است در مواردی سخت تر و بيشتر از ديگر زندانيان سياسی در زندان های جمهوری اسلامی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016