جمعه 31 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رسیدگی به مسائل کنسولی ایرانیان کانادا در فرانسه

کلمه – گروه بین الملل: در پی قطع ارتباط دیپلماتیک کانادا با کشورمان، فرانسه به عنوان حافظ منافع کانادا در ایران تعیین شد. همزمان یک مرجع تقلید خواستار قطع ارتباط با فرانسه شده است.

به گزارش کلمه، دولت کانادا علاوه بر توقف فعالیت های سفارت خود در تهران و بازگرداندن دیپلمات ها از ایران، دیپلمات های ایران را نیز در یک اولتیماتوم چند روزه از کانادا اخراج کرده بود.

اکنون روزنامه خراسان خبر داده که وزارت امور خارجه، سفارت ایران در فرانسه را مامور کرده که همراه با دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا (وابسته به سفارت پاکستان در واشنگتن) به مسائل و مشکلات کنسولی ایرانیان ساکن کانادا رسیدگی کند.

در همین حال، آیت الله نوری همدانی خواستار قطع ارتباط ایران با فرانسه شد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این مرجع ساکن قم با تاکید بر اینکه سفارت فرانسه در تهران باید تعطیل و سفیر این کشور از مملکت اخراج شود، علت این درخواست را چاپ کاریکاتور موهن به پیامبر اسلام در نشریه‌ای در فرانسه عنوان کرده است.

پیش از این گزارش شده بود که سفارتخانه های فرانسه در ۲۰ کشور به علت نگرانی از حمله مسلمانان خشمگین، موقتا تعطیل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016