یکشنبه 23 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گروه توليدی ـ بازرگانی اشی‌مشی ۲۰۰ کارگرش را بيکار کرد

ايلنا ـ کارگران تعديل شده از ۱۰ تا ۱۲ سال سابقه کار داشته‌اند که همگی برای استفاده از بيمه بيکاری به سازمان تامين اجتماعی معرفی شده‌اند.


مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان گيلان گفت: در مدت يک ماه گذشته ۲۰۰ کارگر شاغل در گروه توليدی-بازرگانی اشی‌مشی بيکار شده‌اند.

محمد پارسا در اين باره به ايلنا گفت: علت اين تعديل و اخراج به اختلاف ميان سرمايه‌گذاران‏‏، کمبود نقدينگی، فروش و خريد مواد اوليه بازمی‌گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته اين فعال کارگری کارگران تعديل شده از ۱۰ تا ۱۲ سال سابقه کار داشته‌اند که همگی برای استفاده از بيمه بيکاری به سازمان تامين اجتماعی معرفی شده‌اند.

نائب رئيس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با يادآوری اينکه تا پيش از اين تعديل‌ها‏، تعداد کارگران شاغل در گروه اشی‌مشی به حدود هزار نفر می‌رسيد‎‏؛ گفت خوشبختانه با مداخله به موقع مقامات استانداری اکنون روند تعديل‌ کارگران متوقف شده است.

وی تاکيد کرد: با وجود تعديل صورت گرفته فعاليت در گروه اشی‌مشی ادامه دارد و پرداخت مطالبات کارگران بطور منظم و طبق روال قبلی ادامه دارد.

پارسا گفت: درحال حاضر فعاليت گروه اشی‌مشی با حضور باقيمانده کارگران ادامه دارد و انتظار می‌رود که با مداخله استانداری وضعيت به وجود آمده به حالت عادی باز گردد.

گفتنی است گروه توليدی-بازرگانی اشی مشی در سال ۱۳۷۱ راه‌اندازی شد و در زمينه توليد مواد غذايی، آب و ساير نوشيدنی‌ها فعاليت می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016