جمعه 28 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رسول منتجب‌نيا: مدعی هستيم بيشترين وفاداری و تبعيت را از رهبری داريم

خبرآنلاين ـ احزاب و شخصيت‌ها - قائم مقام حزب اعتمادملی ميهمان آخر هفته کافه خبر بود.

حجت الاسلام رسول منتجب نيا که امروز -پنجشنبه- در گفت و گو با خبرآنلاين آخرين وضعيت حزب اعتمادملی را تشريح کرد. وی در بخشی از اين گفت و گو درباره متهم شدن اصلاح طلبان به ناهماهنگی و بعضا تعارض با رهبر انقلاب گفت: ما اصلاح طلبان ريش سفيدتر مدعی هستيم بيشترين تبعيت و احترام را ما به شخص رهبری گذاشته ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: اين شيوه و منش اصلاح طلبان بوده و هست، نه بچه ای که در يک جايی کاری کرده است.

وی گفت: تا قبل از رحلت حضرت امام ما در مجمع روحانيون مبارز با آيت الله خامنه ای رقابت سياسی داشتيم ولی بعد از آن ديگر اينگونه نبود.

منتجب نيا تصريح کرد: ما هميشه حرمت مقام معظم رهبری را حفظ کرده ايم و تبعيت ايشان را لازم دانسته ايم هرچند برخی اوقات سئوال و نظر ديگری داشته ايم.

وی ضمن مقايسه دوره رياست جمهوری آقايان خاتمی و احمدی نژاد گفت: در ۸سال دوره رياست جمهوری آقای خاتمی يک کلمه، جمله يا گام کوچک خلاف نظر رهبری وجود نداشت؛ آقای خاتمی هر هفته روزهای دوشنبه خدمت آقا می رفت و در بسياری از موراد پس از جلسه نظراتش تغيير می کرد. ايشان در آن موارد حتی يک مورد دهن کنجی، قهر و غيظ نداشت و نظر رهبر انقلاب برای ايشان حجت بود.

منتجب نيا ضمن مرور خاطراتی درباره تبعيت جريان اصلاحات از نظرات آيت الله خامنه ای گفت: در انتخابات دور چهارم مجلس علی رغم اينکه می دانستيم مجمع روحانيون مبارز شکست می خورد اما بنا بر دستور مقام معظم رهبری وارد صحنه شديم و در انتخابات شرکت کرديم.

وی در بخش ديگری از اين گفت و گوی تفصيلی که به زودی در خبرآنلاين منتشر خواهد شد ضمن انتقاد از اتهام هايی که به اصلاحطلبان زده شده است گفت: بعد از انتخابات ۸۸ به کرات گفتيم حرمت ها بايد حفظ شود حتی به کسی اجازه نمی دهيم به آقای احمدی نژاد که رئيس جمهور است توهين کند.

مشروح گفت و گوی خبرآنلاين با حجت الاسلام رسول منتجب نيا به زودی منتشر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016