دوشنبه 8 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با شکايت مهدی هاشمی، مديران مسئول کيهان، وطن‌امروز، جوان، ايران و رجانيوز به دادسرا احضار شدند

وکيل مدافع مهدی هاشمی از طرح شکايت عليه مديران مسئول برخی روزنامه‌ها و سايت‌های خبری در دادسرای فرهنگ و رسانه و احضار برخی آنان به دادسرا خبر داد.

سيد محمود عليزاده طباطبايی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در اين‌باره گفت: حدود دو هفته پيش از نشريات کيهان، وطن امروز، جوان، مشرق، رجانيوز، ۹ دی و ندای انقلاب به اتهام افترا و نشر اکاذيب شکايت کرديم و دادسرای فرهنگ و رسانه به طور جدی در حال پيگيری اين شکايات است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه رسيدگی به اين شکايات در شعب دوم، نهم و دوازدهم دادسرای فرهنگ و رسانه انجام می‌شود، افزود: تا کنون شعب نهم و دوازدهم مديران مسئول کيهان، وطن امروز، جوان، ايران و رجانيوز را احضار کرده‌اند.

وکيل مدافع مهدی هاشمی در مورد آخرين وضعيت موکلش نيز گفت: مدتی است که از موکلم خبری نداريم. به درخواست ما برای تبديل قرار بازداشت او به قرار وثيقه هم ترتيب اثر داده نشد و در حال حاضر ما نگران سلامتی او هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016