جمعه 28 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس سازمان زندان‌ها: آخرين وضعيت جوانفکر و فائزه هاشمی، علت تداوم حضور مهدی هاشمی در انفرادی

خبرگزاری آريا-رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامينی و تاديبی کشور، رفتار زندان‌بانی با مهدی و فائزه هاشمی و جوانفکر را مشابه افراد عادی خواند و گفت: وضعيت اين سه نفر در زندان مانند بقيه افراد است و هر يک از آنها در جای متناسب با خود قرار دارد.به گزارش آريا ،غلام‌حسين اسماعيلی، درباره نحوه برخورد زندان‌بانی با مهدی و فائزه هاشمی و همچنين علی‌اکبر جوانفکر، تصريح کرد: زندانبانی صد‌ در صد مانند بقيه افراد عادی با اين سه نفر برخورد می‌کند.رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامينی و تاديبی کشور، با بيان اينکه بحث پرونده، وکالت و محتوی حقوقی پرونده اين سه نفر به حوزه کاری سازمان زندان‌ها ارتباطی ندارد، گفت: سازمان زندان‌ها، زندانی را با نامه مقام قضايی تحويل می‌گيرد و دستور مقام قضايی را اجرا می‌کند و کاری به محتوی پرونده‌ها ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسماعيلی افزود: بر اين اساس وضعيت مهدی و فائزه هاشمی و جوانفکر در زندان مانند بقيه افراد است و هر يک از آنها در جای متناسب با خود قرار دارند.وی با بيان اينکه مهدی هاشمی در انفرادی است، تصريح کرد:‌ وی به دستور قاضی پرونده در انفرادی است چرا که کار تحقيقات و رسيدگی به پرونده اين شخص در حال انجام و بررسی است.فائزه هاشمی و جوانفکر در بخش‌های گروهی زندان اوين هستندوی افزود: اما فائزه هاشمی و علی‌اکبر جوانفکر محکوم هستند و بر اين اساس در بخش‌های گروهی زندان اوين هستند.
اسماعيلی هماهنگی و مديريت ميان تعداد زياد زندانيان و ظرفيت محدود زندان‌ها را کار دشواری خواند و گفت: مسئولان کار‌های دشوار را به خوبی مديريت می‌کنند.وی که با خانه ملت گفتگو می کرد با بيان اينکه در سال‌جاری بخشی از زندان تهران بزرگ را راه‌اندازی کرديم، يادآور شد: انتقال تعدادی از زندانيان به زندان جديد تهران، تراکم قبلی زندانيان را شکست و هم اکنون به وضعيت متناسب در زندان‌های استان تهران رسيديم.
زندان بزرگ تهران در سال ۹۲ به بهره‌برداری کامل می‌رسد
اسماعيلی افزود: البته بخشی از زندان تهران بزرگ به بهره‌برداری رسيده و تا پايان ۱۳۹۱ نيز قرار است بخش ديگر آن به بهره‌برداری برسد و اميدواريم با تامين اعتبار و بودجه لازم برای اين پروژه بخش‌های ديگر آن نيز در سال ۹۲ تمام شود.
اردوگاه محکومان مواد مخدر تهران دی‌ماه بهر‌ه‌برداری می‌شود
رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامينی و تاديبی کشور، تاکيد کرد: اردوگاه محکومان مواد مخدر تهران در شرف بهر‌ه‌برداری است که اگر وعده‌های بودجه‌ای آن با مشکل برخورد نکند، قبل از پايان سال در دی‌ماه سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌رسد که اين مساله فضا‌های جديدی برای استان تهران در امر زندان‌ها ايجاد می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016