سه شنبه 9 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خريداری قايق‌های بی‌سرنشين اسرائيل توسط آمريکا برای رويارويی با ايران

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - ژنرال آمريکائی مارتين دمپسی*- رئيس ستاد مشترک نيروهای مسلح آمريکا، امروز برای نظارت بر رزمايش مشترک نيروهای آمريکا و اسرائيل، وارد اسرائيل شد.

به گزارش سرويس بين الملل انتخاب ؛ در اين مانور نظامی که از هفته گذشته آغاز گرديده، ٣٥٠٠ سرباز آمريکائی و يک هزار تن از نيروهای ارتش اسرائيل شرکت دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ژنرال دمپسی در نخستين ساعات حضور خود در اسرائيل با اهود باراک وزير دفاع اسرائيل در وزارتخانه تحت سرپرستی وی در تل آويو ديدار کرد.

اهود باراک در پايان اين ديدار به خبرنگاران گفت: «مناسبات اسرائيل و آمريکا عميق تر و قوی تر از هر زمان ديگر است به گونه ای که در سال های گذشته هرگز به اين سطح از استحکام روابط نرسيده بوديم».

ژنرال مارتين دمپسی در سفر خود با ژنرال بنی گانتس رييس ستاد کل ارتش اسرائيل و نيز با شيمون پرز رييس جمهوری اسرائيل به گفت و گو می نشيند.

خريداری قايق‌های بی‌سرنشين اسرائيل توسط آمريکا برای رويارويی با ايران

يک گزارش همزمان با ورود رئيس ستاد ارتش آمريکا به اسرائيل، حاکی است که نيروی دريائی آمريکا درنظردارد شماری از قايق‌های بی‌سرنشين ساخت اسرائيل را برای بکار بردن در يک روياروئی احتمالی با نيروهای جمهوری اسلامی ايران، خريداری نمايد.

بنا براين گزارش قايق‌های اسرائيل دارای سيستم‌های پيشرفته ازنوع "رافائل" هستند.

مقامات آمريکائی می‌گويند، اين مانور نظامی سه‌هفته‌ای، بزرگترين مانور در همه زمان‌های همکاری‌های مشترک نظامی با اسرائيل می‌باشد.

قرار است در اين مانورها، دو طرف، سيستم دفاع موشکی "گنبد آهنين"، که اسرائيل را محافظت می کند را تحت آزمايش قرار دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016