دوشنبه 15 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله قلبی مهدی هاشمی در بازداشتگاه سپاه در اوين

مهدی هاشمی برای انجام عمل آنژيو گرافی به بيمارستان دی منتقل شد.

به گزارش کلمه، مهدی هاشمی هفته ی گذشته در بند دو الف سپاه دچار حمله ی قلبی شده و امروز برای انجام عمل آنژيو گرافی به بيمارستان دی منتقل شده است.

همچنين وکيل مدافع مهدی هاشمی سيدمحمود عليزاده طباطبايی در گفت‌وگو با ايسنا در اين‌باره تصريح کرد: انتقال مهدی هاشمی به بيمارستان دی به دليل تشخيص بيماری قلبی او توسط پزشک زندان بوده است و خانواده مهدی هاشمی به همراه آيت‌الله هاشمی رفسنجانی برای عيادت او به بيمارستان آمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: آقای هاشمی رفسنجانی در مورد وضعيت جسمانی فرزندش با دکتر معالج او به گفت‌وگو پرداخت و گزارشی را در اين‌باره دريافت کرد.

سه روز پيش کلمه گزارش داده بود که پس از آخرين تماس تلفنی مهدی هاشمی از بند دو الف سپاه با پدر خود، خانواده هاشمی رفسنجانی نگرانی های جدی از بابت وضعيت سلامت وی پيدا کرده اند.

پرونده مهدی هاشمی هم اکنون با مديريت و محوريت سه نفر دنبال و هدايت می شود که طائب و محسنی اژه ای دادستان کشور از جمله آنان هستند. گفته می شود علی رغم آنکه اژه ای موافق آزادی موقت مهدی هاشمی با قرار وثيقه است اما طائب با اين امر مخالف است و اعتقاد به نگه داشتن وی تا زمان انتخابات دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016