سه شنبه 16 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: رهبر مخالفتی با طرح سؤال از رئيس جمهور ابراز نکرده است

خبرگزاری فارس: نمايندگان مجلس شورای اسلامی نشست صبح امروز خود را برای بررسی سوال از رئيس جمهور به صورت غير علنی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمايندگان مجلس شورای اسلامی، پيش از آغاز جلسه علنی خانه ملت، در جلسه غير علنی موضوع سوال از رئيس جمهور را مورد بررسی قرار دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در جلسه غير علنی وکلای ملت، علی لاريجانی رئيس مجلس گفته است: اينکه برخی می‌گويند رهبر انقلاب با طرح سؤال از رئيس جمهور مخالف است صحت ندارد، اگر مطلبی بود ايشان به بنده می‌گفتند و من به شما اعلام می‌کردم؛ طرح سؤال از رئيس جمهور اختيار نمايندگان بوده و من نمی‌توانم دخالت کنم.

بر اساس اين گزارش، هم‌ اکنون برخی از نمايندگان مخالف و موافق طرح سؤال از رئيس جمهور در حال سخنرانی در صحن خانه ملت هستند.

علی اصغر زارعی نماينده مردم تهران در خانه ملت، به عنوان يکی از مخالفان مطرح شدن طرح سؤال از رئيس جمهور در جلسه غير علنی سخنرانی می‌کند. گفتنی است حجت‌الاسلام حميد رسايی، و حسين نجابت از ديگر مخالفات طرح سؤال در نشست سخنرانی کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016